معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش:

اجرای سند تحول بنیادین باید دغدغه اصلی همه مسئولین کشور باشد

تبریز (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش ضمن اشاره به اهمیت موضوع تربیت، بر حساسیت اجرای سند تحول بنیادین تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۸۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
اجرای سند تحول بنیادین باید دغدغه اصلی همه مسئولین کشور باشد

صادق ستاری فرد در سفر خود به شهرستان بناب، در دیدار با شیخ مصطفی باقری بنابی، امام جمعه این شهرستان، ضمن تبریک عید بزرگ مبعث، عید رحمت و مهربانی، یکی از مسائل مهم کشور را تربیت عنوان کرد و حساسیت ائمه اطهار و پیامبران نسبت به این موضوع را یادآور شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: تربیت نسل کودک و نوجوان با چالش ها و بحران هایی همراه است که باید مدیریت شوند و در این راستا توجه به ساحت های تربیتی از موضوعات و دغدغه های مهم آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه تزکیه مقدم بر تعلیم است، بر توجه بیش از پیش مسئولین در جای جای ایران بر سند تحول بنیادین تاکید کرد.

شیخ مصطفی باقری بنابی نیز در این دیدار با بیان اینکه همیشه در عمل همه مسائل نمود پیدا می کند و تاثیرگذار است، گفت: اوضاع در حال حاضر به ما نشان می دهد که در وهله اول باید به فکر سیستم تعلیم و تربیت کشور باشیم.

امام جمعه شهر بناب استان آذربایجان شرقی بر حساس بودن سنین دانش آموزان تاکید کرده و افزود: تعلیم و تربیت باید برنامه ریزی شده، ریشه ای و تخصصی باشد تا از آسیب های جلوگیری کند.

وی بر تربیت معلمان توانمند و با ایمان نیز اشاره ای کرده و افزود: معلمان پایه و اساس سیستم تعلیم و تربیت هستند و بیشترین تاثیر را بر دانش آموزان دارند.

حجت الاسلام والمسلمین علی پوررادی نیز در ادامه گفت: بدون تردید معلم نقش بزرگی در جامعه دارد و بهره مندی از نیروی متخصص تاثیر مثبت خود را در کوتاه مدت خواهد گذاشت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با یادآوری پیچیدگی، گستردگی و حساس بودن سیستم تعلیم و تربیت، اذعان کرد: هرچه در توان بوده بکار گرفته ایم تا هم در تربیت معلمان و تکریم این عزیزان و هم تربیت دانش آموزان با بصیرت و دارای مهارت کافی موفق باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار