مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان رضوی اعلام کرد؛

آزادسازی 23 زندانی جرائم غیرعمد در پویش مشهد مهربان

مشهد (پانا) - مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان رضوی گفت در پویش مشهد مهربان، بیش از ۸۰۰میلیون تومان جمع آوری شده است که به وسیله آن ۲۳ نفر زندانی آزاد خواهند شد.

کد مطلب: ۱۴۰۵۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد
آزادسازی 23 زندانی جرائم غیرعمد در پویش مشهد مهربان

اختتامیه پویش مردمی مشهد مهربان با محوریت آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و آغاز کمک به کودکان بازمانده از تحصیل با حضور جمعی از مسئولین در سالن شهدای شهرداری مشهد برگزار شد و از فعالان پویش مردمی مشهد مهربان تقدیر به عمل آمد.

هادی اسماعیل زادگان، رئیس زندان مرکزی وکیل آباد گفت: زندان مرکزی مشهد جزء بزرگترین و حساس‌ترین زندان‌ها در سطح کشور است. خدا را شاکریم که آزادسازی زندانیان به همت مردم و خیرین عزیز صورت گرفته است.

وی بیان کرد: بهترین خدمت رسانی به مردم، رفع مشکلات آن‌هاست که بخشی از آن در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد رقم خورده است.

اسماعیل زادگان عنوان کرد: کسی که وارد زندان می شود در واقع خانواده او زندانی است؛ زیرا سرپرستی ندارند و بسیاری از آسیب‌های اجتماعی مورد توجه آن‌ها است؛ بنابراین خواستار همکاری تمام نهادها در زمینه آزادسازی زندانیان هستیم.

جواد غفاریان قدیرزاده طوسی، مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان رضوی گفت: از همراهی 3ساله شهرداری و شورای اجتماعی محلات و تمام کسانی که موجب آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد برای سومین سال متوالی شدند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود: در این مدت بیش از ۸۰۰میلیون تومان جمع آوری شده است که به وسیله آن ۲۳ نفر زندانی آزاد خواهند شد. مجموع بدهی این افراد ۱۳ میلیارد تومان است که به طورکلی از 2میلیارد آن گذشت شده و مابقی توسط دیگر نهادها تامین شده است و به زودی ضمیمه آزادی آن‌ها فراهم خواهد شد.

وی اشاره کرد: ستاد دیه یک نهاد مردمی است که توسط مردم اداره می‌شود و بخشی از مسئولیت شهرداری و شورای شهر است. امیدواریم این روند ادامه‌دار باشد و در سال آینده شاهد اتفاقات بهتری باشیم.

خبرنگار دانش آموز: ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار