شهردار مشهد اعلام کرد:

افتتاح پروژه‌های کلان شهری در مهرماه

مشهد(پانا)- شهردار مشهد اعلام کرد پروژه‌های کلان شهری در مهرماه افتتاح می‌شود و بهره‌برداری پروژه‌های منطقه۱۱ با سر پروژه پارک کشاورز ازجمله بهره‌برداری‌های ماه مهر است.

کد مطلب: ۱۴۱۰۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح پروژه‌های کلان شهری در مهرماه

محمدرضا قلندرشریف، شهردارمشهد گفت: هدف مدیریت شهری ایجاد حال خوب در مردم است. در هفته گذشته ۳روز میزبان ۱۰۰فعال رسانه زن از سراسر دنیا بودیم. ۴۴ پروژه زیرساختی به بهره برداری رسید که برجسته‌ترین آن پروژه مجموعه ورزشی شهید قربانی است که همزمان با سالگرد شهادت ایشان در سال ۶۶ افتتاح می‌شود.

وی افزود: این مجموعه از اواخر ۹۵ کلنگ زنی شده بود که با نگاه شورای ششم و همت شهرداری منطقه چهار بالاخره به بهره‌برداری رسید.

قلندر شریف بیان کرد: سالن ورزشی شهربانو در خیایان میثم، ۳زمین ورزشی چمن روباز برای جوانان، پارک اقاقیا از جمله مکان‌های بهرداری شده است. نگاه شورا در اتمام پروژه‌های کاربردی ویژه است، یک ایستگاه آتش‌نشانی و هفته آینده پروژه‌های منطقه۱۱ با سر پروژه پارک کشاورز به بهره‌برداری می‌رسند.

وی عنوان کرد: پارک مدرن بانوان وکیل‌آباد با وسعت ۷ هکتار نیز هفته آینده بهره‌برداری می‌شود. تقاطع چهارسطحی آزادگان از دیگر پروژه‌های کلان است که بهره‌برداری خواهد شد.

شهردار مشهد گفت: در محله حاشیه‌ای شهرک شهید رجایی بوستانی به وسعت پارک ملت با ۷۳هکتار و ۸باغ و تمام امکانات آخر ماه کلنگ زنی خواهد شد. پارک ویژه بانوان با وسعت ۷هکتار در حال طراحی است.

وی اشاره کرد: خادمان مردم در شهرداری و شورا اسم رمزشان همان سخن رهبری کار برای مردم است.

خبرنگار دانش آموز: ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار