امام جمعه ارومیه:

توانمندسازی معلمان تاثیرگذاری مستقیم بر دانش‌آموزان دارد

ارومیه (پانا) - نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت توانمندسازی معلمان تاثیرگذاری بر دانش‌آموزان را می‌افزاید و این موضوع موجب تحقق الگوسازی برای دانش‌آموزان می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۰۲۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد
توانمندسازی معلمان تاثیرگذاری  مستقیم بر دانش‌آموزان دارد

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در نشست هم اندیشی جهاد تبیین در حوزه تعلیم و تربیت با اشاره به اینکه دانش آموزان کلام ارائه شده از طرف معلمان خود را قبول دارند افزود: لازم است تا معلمان تحلیلگر در سطح مدارس حضور داشته باشند که این یک ظرفیت خوب برای ارائه مطالب لازم است.

وی افزود: موضوع تبیین، گفتمان رایج کنونی کشور بوده و لازم است این گفتمان سازی در مدارس هم با حضور معلمان آگاه و با بصیرت پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان نقاط مرزی و محروم بیشتر نیازمند توجه هستند، افزود: لازم است دستگاه تعلیم و تربیت برای آموزشهای مختلف به ویژه سواد رسانه‌ای و مدیریت فضای مجازی و تحلیل مسائل توسط معلمان و حتی دانش آموزان از دانش اساتید موجود نهایت استفاده را داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه مسوولان و معلمان با اعمالشان الگوی دانش آموزان و کودکان و نوجوانان هستند گفت: اقدامات عملی در این زمینه سریع تر نتیجه می‌دهد بنابراین باید به اعمال و رفتار خود بیشتر دقت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار