مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی:

مطالعه زندگی شهدا توسط فرهنگیان مقدمه جهاد تبیین است

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت مطالعه و پژوهش در زندگی شهدا مقدمه جهاد تبیین است و معلمان لازم است در این زمینه تلاش کنند.

کد مطلب: ۱۳۵۶۵۰۱
لینک کوتاه کپی شد
مطالعه زندگی شهدا توسط فرهنگیان مقدمه جهاد تبیین است

علی مطهری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در اولین همایش استانی دبیران کارگروه کوثر که به صورت ویدئو کنفرانس با دبیر قرارگاه مرکزی برگزار شد، عنوان کرد: مطالعه زندگی چنین افرادی که بالاترین نیکی‌ها شامل آنها شده است یک ضرورت است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی ادامه داد: قرارگاه جهادی موضوعی است که شامل عدالت‌ تربیتی و نصیب آموزشی برابر است.

وی با بیان اینکه باید فلسفه این کارگروه را بدانیم بیان کرد: این قرارگاه ۸ کارگروه دارد و لازم است اشرافیت کامل به این مبحث داشت.

مطهری با اشاره به دوران انقلاب و جنگ گفت: اگر پشتوانه مردمی در این دوران‌های یاد شده نبود به نتیجه نمی‌رسیدیم.

وی با اشاره به اینکه ایمان کافی از عوامل موفقیت حرکت‌های جهادی است، افزود: شرط موفقیت هر حرکت جهادی این است که باید از عمق وجود افراد آن را باور کنند.

مطهری ادامه داد: آموزش و پرورش هم در این میان دارای جایگاه مهمی در مردمی‌سازی حکمرانی است و با آن به نتایج خوبی می رسد.

وی گفت: این نهاد به این مساله ایمان آورده است و فلسفه این قرارگاه این است که گروه‌ها، فکرها، امکانات و نظرات گوناگون در این موضوع دخیل شوند تا موجب تحول اساسی در آموزش وپرورش باشد.

مطهری بیان کرد: اگر باور کنیم به این موضوع حرکت‌های جهادی محقق می‌شود و وظیفه ما حرکت در مسیر اهداف شهداست و هرکسی در جایگاه خودش می‌تواند از این شرایط بهره ببرد و برخوردار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار