فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی:

تربیت نسلی خلاق و اهل علم و دانش محصول کار معلمان است

ارومیه (پانا) - فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت محصول کار معلم تربیت فردی مومن و انقلابی است، معلم تلاش می‌کند افرادی دانا، اهل علم و اهل دانش پرورش دهد.

کد مطلب: ۱۴۰۴۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد
تربیت نسلی خلاق و اهل علم و دانش محصول کار معلمان است

سردار رجبی در همایش ۵ هزار نفری فرهنگیان شهرستان ارومیه اظهار کرد: دشمن پیشرفت نظام را بر نمی‌تابد و تلاش برای کاهش پیشرفت و کاهش شرکت در انتخابات پایان امسال از اهداف استکبار است.

رجبی بیان کرد: تربیت نیروی پرهیزکار و باتقوا و تربیت دانش آموز کارآمد و فعال از دیگر رسالت هایی خطیری است که در تربیت دانش آموز بر دوش معلم است.

وی با اشاره به وجود آسیب های اجتماعی پیش روی انسان‌ها در دنیای امروز افزود: در عرصه تعلیم و تربیت باید بتوانیم مهارت«نه گفتن» را در دانش‌آموزان نهادینه کنیم تا آسیب های اجتماعی را در جامعه کاهش دهیم.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی تاکید کرد: دانش آموزان باید درک کنند که انسان با هدف یادگیری و متعلم بودن آفریده شده است چراکه با یادگیری انسان دنیا پیشرفت می‌کند.

وی به وظیفه سنگین معلمان در خصوص تربیت نسل آینده اشاره کرد و گفت: محصول کار معلم تربیت فردی مومن و انقلابی است، معلم تلاش می کند افرادی دانا، اهل علم و اهل دانش پرورش دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار