استاندار خراسان‌شمالی:

١٠ هنرستان، جوار صنایع در خراسان‌شمالی احداث می‌شود

بجنورد (پانا) - استاندار خراسان‌شمالی با اشاره به تصویب ساخت ٨ هنرستان جوار صنایع در سفر رئیس جمهور، گفت با توجه به تأسیس شهرستان‌های بام و صفی آباد و مانه و سملقان، دو هنرستان نیز در این شهرستان‌ها با هدف مهارت‌آموزی و زمینه‌سازی برای ورود نیروی کار ماهر به بازار احداث می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۰۱۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
١٠ هنرستان، جوار صنایع در خراسان‌شمالی احداث می‌شود

محمدرضا حسین نژاد در پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان خراسان شمالی، با تاکید بر گسترش رشته های دانشگاهی متناسب با نیاز و شرایط استان، عنوان کرد: تغییر ذهنیت دانش آموزان و آماده سازی آنها برای نقش آفرینی در فرایند تولید و مهارت آموزی نیز در مدارس انجام شود.

وی با بیان اینکه کمک شهرداری‌ها برای انجام تردد دانش آموزان با نیازهای ویژه در مسیر مدارس از مصوبات شورای آموزش و پرورش استان است، بیان کرد: بی توجهی به اجرای این مصوبه، موجب محرومیت از دریافت کمک های استانداری به شهرداری ها است.

گفتنی است از مصوبات نشست شورای آموزش و پرورش خراسان شمالی، موافقت با صدور مجوز فعالیت مدرسه مهرعظام شیروان به صورت هیات امنایی، تصویب نرخ مشاوره پایگاه‌های انتخاب رشته، تامین بخشی از نیاز هنرستان‌ها با استفاده از اقلام موجود در انبارهای سازمان، جمع آوری و فروش اموال تملیکی، کمک دهیاری‌ها برای اجرای عملیات عمرانی در مدارس روستایی و همراهی دستگاه‌های اجرایی در تکمیل پروژه‌های آموزشی و پرورشی بود.

خبرنگار: مرضیه سعیدی برجی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار