امامی رضوی در دیدار با دختران زائر‌اولی استان سیستان‌وبلوچستان در شهر مقدس مشهد:

دانش‌آموزان دختر‌ باید دغدغه حراست از کشور و حفظ آن را داشته باشند

تهران (پانا) - مشاور امور زنان آموزش و پرورش در دیدار با دختران زائر‌اولی استان سیستان و بلوچستان در مشهد مقدس، گفت دانش‌آموزان دختر، مادران آینده ایران هستند و باید دغدغه حراست از کشور و حفظ آن را داشته باشند.

کد مطلب: ۱۴۰۰۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان دختر‌ باید دغدغه حراست از کشور و حفظ آن را داشته باشند

به گزارش روابط عمومی حوزه امور زنان، رابعه امامی رضوی در دیدار با دختران زیارت اولی استان سیستان و بلوچستان در مشهد مقدس گفت: خدا را شاکریم که بانوان در جامعه‌ امروز پیشرفت بسیار چشمگیری در حوزه‌های مختلف داشته‌اند و با حضور فعال خود در جامعه، دانشگاه‌ها و همچنین موفقیت در تمامی رشته‌های ورزشی، هنری، تحصیلی، تعلیم و تربیت و دیگر رشته‌ها به‌تمامی اعضای جامعه ثابت کرده‌اند که زنان در نگاه تربیتی سکان‌داران اصلی جامعه هستند.

وی خاطرنشان کرد: حضور فعال زنان در جامعه باعث کنشگری می‌شود و این شروع یک‌راه موفقیت‌آمیز است ولی از آن‌سو هرگز نباید بانوان خانه‌گریز شوند بلکه باید خانه‌دار و فرزندپروری آینده‌ساز باشند.

امامی رضوی توضیح داد: دانش‌آموزان دختر، مادران آینده ایران هستند و باید دغدغه حراست از کشور و حفظ آن را داشته باشند و قطعاً نعمت فرزندآوری و افزایش نسل در سال‌های آینده، جز به دست نوجوانان و جوانان امروز محقق نخواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار