نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

اربعین یک حرکت عظیم تمدنی و بین‌المللی برای دلدادگان حسینی جهان اسلام است

سمنان (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان سمنان در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به اینکه حرکت‌های بی‌نظیر و جنبش‌های زائران میلیونی اباعبدالله انبوهی از شکوه و عظمت است، عنوان کرد اربعین یک حرکت عظیم تمدنی و بین‌المللی است.

کد مطلب: ۱۴۰۰۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
اربعین یک حرکت عظیم تمدنی و بین‌المللی برای دلدادگان حسینی جهان اسلام است

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در ظهر آدینه در مصلی بزرگ سمنان به اهمیت تقوا در اندیشه و عمل انسان اشاره کرد و گفت: تقوا یک دستور الهی می باشد و عملی نیست که ما نتوانیم آن را به انجام برسانیم.

وی کارهایی که در سیاست خارجی و امور اقتصادی کشور انجام گرفته را تحسین و اظهار کرد: یکی از اهدافی که در سازمان بریکس شکل گرفته، دلارزدایی است و پایان یک جانبه گرایی در دنیا و تغییر محور از غرب به شرق است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن تقدیر و قدردانی از دولت مردان، کارشناسان و مهندسان کشور افزود: پروژه عظیم ملی گاز فاز یازده پارس جنوبی که پس از سال ها در دولت سیزدهم پیشرفت چشمگیری داشته است و افتتاح این پروژه بزرگ و افتخارآمیز راهبردی برای خنثی کردن تحریم های ظالمانه غرب است.

حجت الاسلام مطیعی، شهیدانی همچون شهید رجایی و باهنر را رمزی در جهت رضای الهی و کار و خدمت برای مردم دانست و خاطرنشان کرد: این خدمت ها و زحمت ها در مرحله اول موجب رضایتمندی مردم و سپس ثمره اش بر سر سفره آنها دیده می شود.

وی در ادامه صحبت های خود با بیان این مطلب که برنامه های عظیمی در جهت بزرگداشت هفته دولت در استان برگزار شده است، عنوان کرد: هفته دولت برای آشنا کردن مردم با فعالیت ها و کارهای جهادی دولت در تمام بخش ها است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن اشاره به بهره مندی های فردی و اجتماعی سفر اربعین و برکات این سفر، خبر داد: 60 موکب برای برنامه روز اربعین در شهر سمنان اعلام آمادگی و همکاری کردند.

مطیعی در پایان صحبت های خود به روز 13 شهریور که روز تعاون و مشارکت می باشد اشاره و بیان کرد: امیدواریم همه دست در دست هم بدهند تا فعالیت های ترویج کارآفرینی و کاهش نرخ بیکاری و تورم در کشور انجام شود که این عمل پسندیده کمک بسیار شایانی به نظام اسلامی خواهد کرد.

دانش آموز خبرنگار: محسن امیرجان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار