کارشناس مسئول پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور:

مسابقات ورزشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه، بستری برای دیده شدن توانایی دانش‌آموزان است

مشهد (پانا) - کارشناس مسئول پرورش و تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت بیست و سومین دوره مسابقات دانش‌آموزان با آسیب بینایی و جسمی حرکتی به میزبانی استان خراسان‌رضوی در مشهد در حال برگزاری است که می‌تواند بستری برای دیده شدن توانایی این دانش‌آموزان باشد.

کد مطلب: ۱۳۹۸۸۶۶
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات ورزشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه، بستری برای دیده شدن توانایی دانش‌آموزان است

رضا توکل، کارشناس مسئول پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: «بیست و سومین دوره مسابقات دانش آموزان با آسیب بینایی و جسمی حرکتی به میزبانی استان خراسان رضوی، در مشهد در حال برگزاری است. این مسابقات دارای کیفیتی عالی و سطحی بسیار بالا هستند و در رشته های ورزشی مختلفی همچون بوچیا، شطرنج، گلبال و دومیدانی برگزار می شود.»

وی ادامه داد:«در این دوره از مسابقات، استقبال بسیار زیادی از رشته های ورزشی بوچیا و گلبال شده است و استان های شرکت کننده وضعیتی بسیار خوب داشتند و رقابت هایی بسیار خوبی انجام داده اند. این مسابقات می‌تواند نقش خوبی برای شناخت معلولین در عموم جامعه داشته باشد و توانایی های معلولین بیشتر دیده شود.»

وی افزود: «این مسابقات می‌تواند باعث شود که بچه ها به خودباوری برسند و تجربه کسب کنند. برگزاری چنین مسابقاتی موجب می شود تا مردم از ورزش هایی که بیماران جسمی، حرکتی و آسیب های بینایی انجام می دهند، باخبر شوند و اطلاع پیدا کنند.»

دانش آموز خبرنگار: مهدی سروریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار