معاون فرهنگی شهرداری مشهد:

شهرداری ظرفیت‌های خود را در اختیار آموزش وپرورش قرار می‌دهد

مشهد(پانا) - معاون فرهنگی شهرداری مشهد ضمن شرکت در گردهمایی دو روزه معاونین پرورشی و تربیت بدنی نواحی و مناطق ۴۷گانه استان خراسان رضوی گفت شهرداری مشهد تمامی زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های خود را برای رفع چالش شهروندان در اختیار آموزش وپرورش قرار می‌دهد.

کد مطلب: ۱۳۹۷۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد
شهرداری ظرفیت‌های خود را در اختیار آموزش وپرورش قرار می‌دهد

حسین باغگلی در حاشیه گردهمایی دو روزه معاونین پرورشی و تربیت بدنی نواحی و مناطق ۴۷گانه استان خراسان رضوی بیان کرد: به طور معمول، در برنامه‌های فرهنگی یک دولت، دو لایه کلیدی وجود دارد. لایه اول، لایه رسمی است که ارتباطات اداری و کاری را از طریق فضاهای دولتی و ارگان‌ها برقرار می‌کند. این لایه از طریق ساختارهای اداری و سیستماتیک قوانین و مقررات با دیگر ارگان‌ها همکاری می‌کند و روابط رسمی اداری را اداره می‌کند. در مقابل، لایه دوم عبارت است از روابط غیررسمی که از طریق ایجاد صمیمیت و دوستی بین اعضای گروه، به طور غیررسمی و غیراداری روابط را تقویت می‌کند. در این لایه، ارتباطات به طور طبیعی و رفاقتی ایجاد می‌شود و تجربه‌ها و ایده‌ها منتقل می‌شوند.

وی همچنین در ادامه افزود: ما در شهرداری‌ مشهد باید به بخش کودکان و نوجوانان به عنوان یک بخش مهم از جامعه توجه کنیم. آموزش و پرورش نیز بخش عملیاتی برای این گروه است و از این رو شهرداری‌ مشهد در خدمت آموزش و پرورش قرار می‌گیرد. ما در شهرداری قصد داریم تمام ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های خود را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهیم تا برای کارهای فرهنگی- آموزشی از آن استفاده کند.

وی همچنین گفت: در تعامل با آموزش و پرورش، شهرداری نیازهای شهروندان را اعلام می‌کند و به عنوان مثال، نیازهای محیط زندگی مورد نیاز شهروندان را بیان می‌کند. هر سرمایه‌گذاری که آموزش و پرورش در فضای شهری انجام می‌دهد، به شهروندان باز می‌گردد و چالش‌ها و مشکلات را در حوزه‌های مختلف مرتفع می‌کند. به عبارتی دیگر، تعامل میان شهرداری و آموزش و پرورش یک رابطه همکاری است تا بتوانند نیازهای جامعه در حوزه‌های مختلف را برطرف کنند و با هم همکاری کرده و برای چالش‌ها و مسائل مربوط راه حل‌هایی را ارائه دهند.

دانش آموز خبرنگار:احدغایتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار