شهردار مشهد خبر داد؛

پایان احداث چهارراه شهید محسن کاشانی تا سه ماه آینده

مشهد(پانا) - شهردار مشهد از پایان احداث چهارراه شهید محسن کاشانی تا سه ماه آینده خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۴۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
پایان احداث چهارراه شهید محسن کاشانی تا سه ماه آینده

محمدرضا قلندر شریف، شهردار مشهد در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث چهارراه شهید محسن کاشانی گفت: از انجام علملیات نوسازی، بازگشایی معابر و خرید املاک در محدوده بافت حرعاملی بیش از ۱۰سال می‌گذرد؛ اما همچنان بهم ریختگی‌هایی در این محدوده مشاهده می‌شود.

وی افزود: خرسند هستم که در دومین روز از ماه ربیع‌الاول شاهد اجرای این پروژه و سر و سامان گرفتن این محله هستم.

قلندر شریف بیان کرد: تا زمانی که مردم در اجرای پروژه‌ها به ویژه نوسازی بافت فرسوده دخالت نکرده و اعتمادسازی نکنیم، موفق نخواهیم شد. تاکنون ۱۰۰میلیارد تومان برای تملک ۱۳قطعه از املاک این مسیر هزینه کرده‌ایم، برای اجرای این پروژه نیز ۳۰میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته‌ایم.

وی اشاره کرد: در این محدوده تقاطع شکل خواهد گرفت و فضای سبز ۷۰۰ مترمربعی و محدوده به ۳هزار مترمربع توسعه خواهد یافت. احداث تقاطع، فضای سبز و پیاده‌روها حداکثر ظرف مدت ۳ماه باید به سرانجام برسد. همچنین مسیر پیاده‌رو خیابان عامل تا چهار‌راه عامل تا قبل از عید نوروز امسال باید به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: امسال اوراق مشارکت جهش خوبی داشته است‌. شهرداری مشهد حدود ۳هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت را تهیه و اقدامات قانونی را انجام داده است‌؛ تا روز گذشته، هزار و ۹۰۰میلیارد آن به صورت نقدی به حساب شهرداری واریز شده که از این مبلغ هزار و ۸۵۰میلیارد تومان اوراق مشارکت متعلق به پروژه‌های قطار شهری است. از این مبلغ هزار میلیارد برای بافت فرسوده محدوده ثامن و ٣٠٠ میلیارد برای محدود عامل و مابقی برای محله آبکوه و وکیل آباد در نظر گرفته شده است که طی هفته‌های آینده تمام مبلغ به حساب شهرداری واریز خواهد شد. این امر گشایشی در ایجاد پروژه‌ها به ویژه پروژه‌های قطار شهری و عامل خواهد داشت.

خبرنگار دانش آموز: ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار