برگزاری آئین تجلیل از خبرنگاران در شهرستان آباده

شیراز (پانا) - آئین تجلیل از اصحاب رسانه و خبرنگاران خبرگزاری پانا، با حضور نماینده امام جمعه شهرستان آباده، فرماندار، رئیس آموزش و پرورش شهرستان آباده، شورای آموزش و پرورش و جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران خبرگزاری پانا، در سالن کنفرانس آموزش و پرورش شهرستان آباده برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۹۵۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آئین تجلیل از خبرنگاران در شهرستان آباده

در ابتدای این نشست رئیس آموزش و پرورش شهرستان آباده با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگاران شهید گفت: با توجه به اینکه فلسفه کار یک خبرنگار، شفاف سازی، مطالبه گری و روشن گری است، تعامل با آنها باعث افزایش آگاهی نسبت به مسائل جامعه می‌شود.

فرج الله میرزایی خطاب به خبرنگاران گفت: ما مسئولین با آغوش باز پذیرای نقدها و انتقادات شما هستیم و عملکرد و تلاش‌های شما دانش‌آموزان را شایسته تقدیر می‌دانیم.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان آباده نیز در ادامه این مراسم، با تقدیر از رابط خبرگزاری پانا شهرستان آباده، خبرنگاران را افرادی موثر در فعالیت‌های اجتماعی دانست و گفت: خبرگزاری پانا به تربیت دانش‌آموزانی با اعتماد به نفس بالا می‌پردازد.

قاسم خلیفه با اشاره به مصادف بودن روز خبرنگار با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و حضرت زینب (س) گفت: خبرنگاران نقش بزرگی را در ماندگاری و جاودانگی حادثه عاشورا ایفا کردند.

در پایان این مراسم از تلاش‌های خبرنگاران و فعالین عرصه خبر و رسانه با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد.

دانش‌آموز خبرنگار: آوا صبوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار