برگزاری سومین همایش خبرگزاری پانا در اردکان

اردکان (پانا) - سومین همایش خبرگزاری پانا در اردکان به مناسبت روزخبرنگار، با حضور رئیس سازمان دانش‌آموزی و مسئول خبرگزاری پانا استان، مسئولان شهرستان و جمعی از خبرنگاران در کانون ملی امام خمینی (ره) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۹۵۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری سومین همایش خبرگزاری پانا در اردکان

محمدرضا سرافرازی، معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان اردکان گفت: دانش‌آموز خبرنگاران تربیت شده در خبرگزاری پانا نقش مهم و محوری در آینده کشور خواهند داشت.

محمد مصدق، مسئول خبرگزاری پانا در شهرستان اردکان ضمن تشکر از زحمات خبرنگاران نوجوان به صحبت درباره تحقق بخشیدن به شعارها پرداخت و گفت: ما در خبرگزاری پانا شعار نمی‌دهیم و سعی می‌کنیم شعارها را به عمل تبدیل کنیم. همانند شعار کادر سازی برای آینده که ما در پانا این کار را شروع کرده‌ایم و از این به بعد بر عهده مسؤلان است تا راه را برای جوانان باز کنند.

وی با یادآوری تأثیر برگزاری این چنین همایش‌ها توسط خود دانش‌آموزان افزود: این برنامه به طور کامل توسط خود بچه‌های پانا طراحی و اجرا شده است.

محمد مصدق در پایان پیشنهاد امریه پسران برای سربازی در واحد رسانه و ورود دختران به ادارات و بورسیه آنها را مطرح کرد.

سیدعلی شاکر، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردکان و حمید طالب پور، مدیر مؤسسه افق کویر چادرملو از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران پانا و محمد مصدق تشکر کردند و از ارزش امر مقدس تربیت از نظر دین اسلام و تلاش در ساخت آینده‌ای روشن گفتند.

همچنین لازم بذکر است در پایان این برنامه از زحمات خبرنگاران و اصحاب رسانه اردکان و دوستانی که در این مدت در کنار خبرگزاری پانا بودند، تجلیل به عمل آمد.

شایان ذکر است محمد ملاباقری رئیس سازمان دانش‌آموزی و یوسف باصری، مسئول خبرگزاری پانا استان یزد از مهمانان ویژه این برنامه بودند و مسؤلین ارشد شهرستان نیز ضمن حضور در این برنامه از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران پانا تشکر کرده و آن‌ها را مورد تشویق قرار دادند.

امید است در آینده شاهد درخشش این نوجوانان آینده دار و آینده ساز باشیم.

دانش‌آموز خبرنگار پانا: هستی کمالی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار