فرمانده انتظامی شهرستان کازرون:

فعالیت خبری و رسانه ای نوجوانان و جوانان توطئه های دشمن را خنثی کرده است

شیراز (پانا) - جلسه شورای اداری شهرستان کازرون به جهت گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران شهرستان کازرون و برنامه ریزی برای ایام اربعین حسینی با حضور اعضای شورای اداری و خبرنگاران شهرستان کازرون در سالن اجتماعات نیروی انتظامی شهرستان کازرون برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۹۵۵۰۱
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت خبری و رسانه ای نوجوانان و جوانان توطئه های دشمن را خنثی کرده است

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کازرون در این جلسه با گرامیداشت روز خبرنگار گفت: دشمن امروزه در جنگ ترکیبی با استفاده از ابزارهای گوناگون از جمله رسانه‌ها سعی در ایجاد یاس و نا امیدی در جامعه دارد و امروزه رسالت شما خبرنگاران و رسانه‌ها مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن است.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان ادامه داد: دشمن در جنگ رسانه‌ای بر روی نوجوانان و جوانان متمرکز است اما امروز می‌بینیم که همین جوانان و نوجوانان با فعالیت‌های رسانه‌ای و خبری مختلف توطئه‌های دشمنان در جنگ رسانه‌ای خنثی کرده‌اند.

وی در ادامه از همکاری خبرنگاران و اهالی رسانه‌ شهرستان کازرون با نیروی انتظامی قدردانی کرد و افزود: رسانه‌ها و خبرنگاران در انتخاب تیترهای خود دقت کنند و قبل از انتشار خبر با سنجش و تحقیق از تأثیر خبر بر جامعه آگاه باشند .

مسؤلان پاسخگوی مطالبه‌گری خبرنگاران باشند

فرماندار ویژه شهرستان کازرون ضمن گرامیداشت روز خبرنگار گفت: مسولان شهرستان پاسخگوی مطالبه خبرنگاران و رسانه‌ها باشند و در هفته دولت با برگزاری نشست خبری گزارش فعالیت یک‌ساله گذشته خود را ارائه کنند

محمد علی بخرد در ادامه با اشاره به نقش و اهمیت خبرنگار گفت :رسانه و خبرنگار کسی است که درقبال محتوایی که تولید می‌کند پاسخگو باشد و و بجای مطالبات شخصی و سیاسی مطالبه های به حق و مهم را پیگیری کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان کازرون خطاب به مسولان گفت:نقد و انتقاد مانند هرس کردن یک درخت است که هم رشد و بالندگی دارد و هم بار سنگین را کم می‌کند لذا نقد پذیر و پاسخگو باشید.

این مراسم جمعی از خبرنگاران نیز به بیان دغدغه‌ها و پیشنهادات خبرنگاران شهرستان کازرون پرداختند.

در پایان این جلسه از خبرنگاران شهرستان کازرون تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار