وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد؛

همه با هم برای آینده ایران قوی

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در صفحه شخصی ویراستی‌اش درباره امضای سه تفاهم‌نامه با وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی نوشت همه با هم برای آینده ایران قوی.

کد مطلب: ۱۳۹۳۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
همه با هم برای آینده ایران قوی

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، رضامراد صحرایی در صفحه شخصی ویراستی‌اش درباره امضای سه تفاهم نامه با وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی نوشت: امروز وزارت آموزش و پرورش سه تفاهم‌نامه همکاری با وزارت بهداشت درمان و آموزشی پزشکی منعقد کرد.

وی در ادامه نوشت: معتقدم همه در مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی ایران باید هدف خدمت به مردم در جهت ساختن آینده ایران قوی را دنبال کنیم.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: آینده ایران یعنی مدرسه یعنی دانش آموز یعنی تعلیم و تربیت.

صحرایی گفت: در همین راستا این سه تفاهم‌نامه با محوریت دانش‌آموزان به ویژه پیش دبستانی‌ها و دوره ابتدایی منعقد شد. دو کارگروه از دو وزارتخانه مامور رصد این تفاهم‌نامه‌ها خواهند شد تا در فواصل دوماهه میزان پیشرفت کار را گزارش کنند.

وی تصریح کرد: در این جلسه پیشنهاد دادم مسأله کارت سلامت دانش‌آموزان،کودکان بازمانده از تحصیل بخاطر بیماری‌های صعب العلاج، ایجاد هنرستان‌هایی با همکاری وزارت بهداشت دررشته‌های مربوط به تولید تجهیزات پزشکی، طرح سفیران سلامت در اسناد همکاری‌های آینده این دو مجموعه دیده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار