مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش:

مراقبان سلامت، فرماندهان مدیریت بحران مدارس هستند

مشهد (پانا) - مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش گفت مراقبان سلامت در مدیریت بحران به عنوان فرماندهان مدیریت بحران مدارس هستند و با آن تخصص و آموزش‌هایی که از اساتید برتر کشوری دریافت می‌کنند این آموزش‌ها را به فرهنگیان و همکاران انتقال می‌دهند.

کد مطلب: ۱۳۹۴۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد
مراقبان سلامت، فرماندهان مدیریت بحران مدارس هستند

اعظم گودرزی، مدیر کل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش گفت: دفتر سلامت و تندرستی اداره آموزش‌وپرورش با استناد به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و ساحت زیستی بدنی تحول سند بنیادین به منظور گسترش صلاحیت‌های حرفه‌ای و ارتقاء شایستگی‌های حرفه‌ای کارکنان حوزه سلامت دوره تربیت مدرس کشوری را طراحی و برنامه‌ریزی کرد‌.

وی ادامه داد: این دوره آموزشی تلاش دارد تا با طراحی الگوهای نظری و عملی شبیه‌سازی سطوح مختلف سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و اجرا را مورد ارزشیابی قرار دهد‌ و در حقیقت این دوره های آموزشی به عنوان خطوط راهنما برای مراقبان سلامت ما هستند که در سال تحصیلی پیش رو وقتی که وارد مدرسه می‌شوند مراقبان سلامت بدانند در چه موقعیتی قرار دارند و اگر با موانع و مشکلات و بحران‌هایی رو به رو شدند، بتوانند آموزش‌های لازم را در مدرسه دریافت کنند.

وی گفت: ما با استناد به سند تحول بنیادین این کار را انجام می‌دهیم در جهت ارتقاء شایستگی‌های حرفه‌ای مراقبان سلامت که بتوانند به تخصص خودشان بیفزایند و با علم و راهبری بتوانند با مدیریت سلامت مدرسه به بهترین نحو سلامت کودکان و نوجوانان ایران را حفظ کنند.

گودرزی گفت: امیدواریم مراقبان سلامت با علم و تخصص خود به بهترین نحو بحران را مدیریت کنند و کمترین ریسک حرفه‌ای را داشته باشند.

دانش آموز خبرنگار: حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار