وضعیت زیرساخت‌های کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتی بهبود می‌یابد

بوشهر(پانا) - در نشست مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر با فرماندار دشتی؛ رایزنی جهت بهبود وضعیت زیرساختی کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتی صورت گرفت .

کد مطلب: ۱۳۹۲۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد
وضعیت زیرساخت‌های کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتی بهبود می‌یابد

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر در سفر به شهرستان دشتی به همراه صدیقه اکبری رئیس اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان با هدف گفتگو و رایزنی جهت بهبود وضعیت عمرانی و زیرساختی کتابخانه های عمومی شهرستان دشتی با علی بحرانی، فرماندار دشتی دیدار کرد.

حیدر راهب مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر در این نشست با بیان اینکه از شاخص‌های مهم توسعه در هر جامعه‌ای، افزایش و توسعه مراکز فرهنگی است، اظهار کرد: شهر فرهنگ دوست خورموج در زمینه فضای کتابخانه ای دارای کمبود است، در این زمینه لازم است مسئولین این شهر با استفاده از منابع موجود و همچنین استفاده از ظرفیت خیرین، این کمبود را جبران کنند.

راهب با اشاره به اهمیت توسعه زیرساختی کتابخانه عمومی حاج سید علی قمی شهر شُنبه، افزود: با توجه به ظرفیت فرهنگی غنی که شهر شُنبه دارد و تلاش هایی که از سوی کتابدار کتابخانه عمومی این شهر انجام می شود و بارها به عنوان کتابخانه نمونه انتخاب شده و تنها مرکز فرهنگی شنبه نیز است و لازم است که این کتابخانه به لحاظ زیرساختی تقویت شود.

وی با اشاره به اهمیت تشکیل جلسات انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان ها، تصریح کرد: تشکیل منظم جلسات انجمن و حضور تمامی اعضا در این نشست، خیرات و برکات زیادی در توسعه کتابخانه های عمومی خواهد داشت.

علی بحرانی، فرماندار دشتی نیز در این نشست با بیان اهمیت توسعه کتابخانه های عمومی و افزایش سرانه مطالعه در توسعه فرهنگی کشور؛ در پاسخ به مسائل مطرح شده توسط مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر، جهت پیگیری آنها قول مساعد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار