افتتاح کتابخانه دبیرستان نمونه مطهری شهر اهرم

تنگستان (پانا) - به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی با حضور ابراهیم دهقان‌دوست معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان تنگستان و محمد عاشوری رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اهرم کتابخانه دانش آموزی دبیرستان پسرانه نمونه دولتی شهید مطهری شهر اهرم افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۴۲۶۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح کتابخانه دبیرستان نمونه مطهری شهر اهرم

به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی با حضور ابراهیم دهقان‌دوست معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان تنگستان و محمد عاشوری رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اهرم کتابخانه دانش آموزی دبیرستان پسرانه نمونه دولتی شهید مطهری شهر اهرم افتتاح شد.

ابراهیم دهقان‌دوست معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان تنگستان که خود نیز رئیس شورای اسلامی شهر اهرم است، این حرکت دانش آموزان را تحسین کرد و گفت: اقدام ها و اموراتی که در راس آنان دانش آموزان باشند، باعث خوشحالی و مایه مباهات و افتخارات ماست.

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان تنگستان تصریح کرد: تجهیز کتابخانه دانش آموزی یک مدرسه نمونه در سطح شهرستان به کتب کمک درسی یکی از اولویت هایی است که باید مورد توجه همه باشد.

وی در پایان ضمن تقدیر تشکر از دست‌اندرکاران این برنامه، آمادگی خود را در حمایت از تشکل ها و مجموعه های دانش آموزی و مدارس در حوزه پرورشی اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار