آثار کوچک‌ترین نویسنده استان بوشهر رونمایی شد

بوشهر(پانا) - همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی‌ آیین رونمایی از کتاب‌های سیده ترنم حسینی کوچک‌ترین نویسنده‌ استان بوشهر و دانش‌آموز کلاس اول ابتدایی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در مدرسه هیات امنایی معینی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۲۶۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد
آثار کوچک‌ترین نویسنده استان بوشهر رونمایی شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر "تصمیم زیبای زرافه کوچولو"، "درخت کاج مهربون" از آثار رونمایی شده از این نویسنده کودک و هنرمند کوچک است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در این آیین گفت: ترویج کتابخوانی در همه گروه‌های سنی به ویژه کودکان و نوجوانان ضروری است زیرا تربیت نسلی اهل مطالعه، می‌تواند آینده‌ای درخشان‌تر را برای کشورمان رقم بزند.

علی موحدی با اشاره به اهمیت کتابخوانی گفت: برگزاری مسابقات کتابخوانی و خلاصه نویسی کتاب‌ها می‌تواند گرایش افراد را به مطالعه افزایش دهد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر نیز در این آیین گفت: برنامه‌های متنوع و موثری همچون نمایشگاه توانمندی‌ها و خلاقیت‌های مدارس، اهدا کتاب به کتابخانه‌های کلاسی در استان به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی اجرا شده است.

غلامحسین مهران‌پور با تجلیل از سیده ترنم حسینی کوچکترین نویسنده استان یادآور شد: این دانش آموز که در پایه اول تحصیل می‌کند، مقام اول دکلمه خوانی جشنواره غنچه‌های مهدوی را نیز درسال گذشته کسب کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار