در نشست مشترک با پلیس مهاجرت و گذرنامه مقرر شد؛

همکاری نیروی انتظامی با وزارت آموزش و پرورش در خصوص کودکان بازمانده از تحصیل

تهران (پانا) - در نشست مشترک مدیرکل آموزش پیش‌دبستانی و دبستانی وزارت آموزش و پرورش با رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی مقرر شد پلیس مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی، همکاری لازم با معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در خصوص کودکان بازمانده از تحصیل را داشته باشد.

کد مطلب: ۱۳۹۰۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد
همکاری نیروی انتظامی با وزارت آموزش و پرورش در خصوص کودکان بازمانده از تحصیل

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش؛ به دنبال برگزاری جلسات با سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور باهدف شناسایی، جذب، آموزش و نگهداشت کودکان بازمانده از تحصیل، روز گذشته جلسه‌ای مشترک با حضور سردار علی ذوالقدر (رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی) و روسای بخش‌های اجرایی مختلف آن نهاد با مدیرکل آموزش دبستانی و همکاران مربوطه در محل دفتر مدیرکل آموزش دبستانی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

محمد محمدی، مدیرکل آموزش دبستانی وزارت آموزش و پرورش در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از حمایت همه همکاران مستقر در پلیس، امنیت حاکم بر کشور عزیزمان را مدیون تلاش‌های شبانه‌روزی همه همکاران در پلیس و نیروی انتظامی دانست.

وی ضمن تشریح کارکرد سامانه شهید محمودوند (انسداد مبادی بی‌سوادی از طریق شناسایی چهره‌به‌چهره کودکان بازمانده از تحصیل) اذعان داشت: با توجه به طراحی و اجرایی شدن سامانه مرتبط با کودکان بازمانده از تحصیل، دلایل بازماندگی تعداد قابل ‌توجهی از این کودکان، مهاجرت آنان به خارج از کشور ثبت شده است که نیازمند بررسی و تعیین تکلیف توسط پلیس مهاجرت و گذرنامه است.

در ادامه سردار ذوالقدر، رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه از آمادگی کامل این اداره برای تعیین تکلیف کودکانی که دلیل بازماندن از تحصیل آنان «مهاجرت به خارج از کشور» ثبت شده است، خبر داد و گفت: به محض دریافت اطلاعات لازم از وزارت آموزش‌وپرورش در اسرع وقت وضعیت مهاجرت این کودکان لازم‌التعلیم تعیین تکلیف نهایی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار