مدیرکل دفتر آموزش پیش‌دبستانی و دبستانی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد:

ضرورت جلب حمایت مادی و معنوی کودکان لازم‌التعلیم بازمانده از تحصیل

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر آموزش پیش‌دبستانی و دبستانی وزارت آموزش و پرورش بر ضرورت جلب حمایت مادی و معنوی کودکان لازم‌التعلیم بازمانده از تحصیل تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۱۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت جلب حمایت مادی و معنوی کودکان لازم‌التعلیم بازمانده از تحصیل

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش؛ جلسه مشترک دفتر آموزش پیش‌دبستانی و دبستانی وزارت آموزش و پرورش با معاون فرهنگی کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های برون‌سازمانی و باهدف توسعه عدالت آموزشی بر اساس شیوه‌نامه چهارچوب تفاهمنامه مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور برگزار شد.

محمد محمدی در این جلسه ضمن تشریح سامانه شهید محمودوند (انسداد مبادی بی‌سوادی از طریق شناسایی چهره‌به‌چهره کودکان بازمانده از تحصیل)، حمایت از اقشار کم‌درآمد به‌ویژه کودکان لازم‌التعلیم آسیب‌پذیر را ثمره انقلاب اسلامی دانست و افزود: قطعاً تشکیل کمیته امداد حضرت امام(ره) همچنان که متبرک به نام بنیانگذار انقلاب اسلامی است، بیانگر پیاده شدن اسلام ناب محمدی باهدف حمایت از محرومین جامعه است.

وی جلب حمایت مادی و معنوی از کودکان لازم‌التعلیم بازمانده از تحصیل به‌ویژه کودکانی که به دلیل فقر مالی، کودک کار بودن و یا هر دلیلی که ریشه در اقتصاد خانواده دارد و از تحصیل محروم مانده‌اند را خواستار شد.

حجت‌الاسلام جعفری نیز ضمن اعلام آمادگی همه‌جانبه کمیته امداد حضرت امام(ره) به‌منظور حمایت از همه کودکان بازمانده از تحصیل اظهار داشت: کمیته امداد حضرت امام(ره) آمادگی آن را دارد با اخذ اطلاعات اولیه کودکان لازم‌التعلیم از وزارت آموزش‌وپرورش نسبت به دهک‌بندی اقتصادی و تحت پوشش درآوردن افراد واجدالشرایط به‌ویژه دهک اول جامعه اقدام کرده و این سازمان، تمام تلاش خود را جهت ریشه‌کنی فقر که یکی از عوامل بازماندگی از تحصیل است، خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار