آموزش و پرورش با تربیت دینی و فرهنگی دانش‌آموزان خبرنگار پانا برای آنها مسیر روشنی رقم می‌زند

شبانکاره (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره گفت دستگاه عظیم آموزش و پرورش با تربیت دینی و فرهنگی دانش‌آموزان خبرنگار پانا مسیر روشنی برای آنها رقم می‌زند.

کد مطلب: ۱۳۸۸۲۷۸
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش با تربیت دینی و فرهنگی دانش‌آموزان خبرنگار پانا برای آنها مسیر روشنی رقم می‌زند

کوروش رستمی در آیین تجلیل از مربیان پیشتاز و فعالان حوزه سازمان دانش آموزی منطقه شبانکاره اظهار کرد : خبرگزاری پانا مرجعی برای حضور دانش آموزان علاقمند به حرفه خبرنگاری است تا با کسب مهارتها بتوانند برای آگاهسازی واطلاع رسانی بهنگام گام های موثری بردارند .

رستمی گفت: دستگاه عظیم آموزش و پرورش با تربیت دینی و فرهنگی دانش آموزان مسیر روشنی برای آنها رقم می زند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره تصریح کرد: دانش آموزان با احساس تعهد و مسئولیت پذیری به یکدیگر در یادگیری ویاددهی کمک می کنند که این مهم مایه مباهات است .

رستمی گفت: سازمان دانش آموزی با فراهم کردن زمینه‌های تربیتی مناسب برای کلیه گروه های سنی دانش آموزان،آنها را برای آینده آماده می کند . بطوریکه برنامه های متنوع معرفتی برای گذراندن اوقات فر اغت دانش آموزان در تابستان به آنها کمک شایانی می‌کند.

سید علی محمدی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره ضمن ارایه گزارش فعالیت های سازمان دانش آموزی منطقه شبانکاره اظهار کرد : رسالت آموزش و پرورش تربیت مبتنی بر ساحت های سند تحول بنیادین است .

محمدی گفت : سازمان دانش آموزی الگوی مناسبی برای تربیت دانش آموزان عملگرا ، قانون مند و مسئولیت پذیر است .

محمدی تاکید کرد : جامعه امروز به دانش آموزان تراز انقلاب اسلامی نیاز دارد که با تربیت دینی ، فرهنگی و پرورشی می توان به این مهم دست یافت .

در این مراسم از مربیان پیشتاز ، پیشکسوتان فرهنگی ، مدیران ، دانش آموزان و فعالان حوزه سازمان دانش آموزی تکریم و تجلیل شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار