رئیس اداره قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش

۵.۵ میلیون دانش‌آموز در مسابقات قرآن، عترت و نماز در سراسر کشور شرکت کردند/فیلم

کرمانشاه(پانا)ـ رئیس اداره قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش دردوره مقدماتی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز مرحله مقدماتی که به صورت غیر حضوری در دو مرحله برخط و مجازی در رشته‌های گفتمان مهدوی ـ و انشاء‌نویسی با میزبانی استان کرمانشاه برگزار شد؛ از 5.5 میلیون دانش آموز شرکت کننده در این مسابقات خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۷۹۴۲
لینک کوتاه کپی شد
۵.۵ میلیون دانش‌آموز در مسابقات قرآن، عترت و نماز در سراسر کشور شرکت کردند/فیلم

غلامرضا محبوبی فر رئیس اداره قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با پانا اظهار داشت: چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور در بخش پژوهش به میزبانی استان کرمانشاه در حال برگزاری است، که حدود 5.5 میلیون دانش آموز در این فرآیند شرکت داشتند.

وی افزود: این مسابقات در رشته های تفسیر قرآن کریم، نهج البلاغه ،صحیفه سجادیه ،احکام، انشاء نماز و گفتمان مهدوی برگزار می شود.

فضل الله پرنوره رئیس عترت و قرآن استان کرمانشاه بیان کرد: در این دوره از مسابقات، دانش آموزان برگزیده استان های سراسر کشور در مرحله مقدماتی کشوری در فضای مجازی به صورت برخط به رقابت می پردازند و توسط داوران بین المللی حاضر در پایگاه ارتباط تصویری کشوری مستقر در کرمانشاه داوری و امتیاز دهی خواهند شد.

وی در ادامه یادآور شد:، انشاءالله از بیست و هفتم تا سی و یکم مرداد ماه در بخش پسران و از یکم تا چهار شهریور ماه در بخش دختران میزبان مسابقات پژوهشی شش رشته ی انشاء، نماز، گفتمان مهدوی، نهج البلاغه، تفسیر، احکام و صحیفه سجادیه هستیم.

گفتنی است میزبانی و دبیرخانه رشته های پژوهشی این دوره از مسابقات به استان کرمانشاه واگذار شده است که به حول و قوه الهی برگزاری مسابقات با دقت و حساسیت در حال انجام است.

در ادامه؛ گفت و گو خبرنگاران پانا با مسئولین ارائه می شود.

دانش آموزان خبرنگار: محدثه بیگلریان/امیرمحمد کریمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار