دبیر ستاد عفاف و حجاب اداره کل آموزش‌وپرورش استان خراسان‌رضوی:

رعایت حجاب و عفاف یک مصونیت است، نه محدودیت

مشهد(پانا) -دبیر ستاد عفاف و حجاب اداره کل آموزش‌وپرورش استان خراسان رضوی گفت رعایت حجاب و عفاف یک مصونیت است، نه محدودیت. دانش‌آموزان محجبه بالاترین درجات علمی را کسب کرده‌اند و این امر هیچ وقت مانع آنها نشده است.

کد مطلب: ۱۳۸۸۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد
رعایت حجاب و عفاف یک مصونیت است، نه محدودیت

طاهره عرفانیان دبیر ستاد عفاف و حجاب اداره کل آموزش‌وپرورش استان خراسان رضوی در جلسه هم‌اندیشی که در سازمان دانش‌آموزی استان خراسان‌رضوی برگزار شد، گفت: شش ساحت در سند تحول بنیادین در نظر گرفته شده که ما اعتقادمان این است برای دانش آموز تراز جمهوری اسلامی باید همه ساحت های تربیتی اجرا شود.

وی ادامه داد: در سند تحول حجاب و عفاف به شکل مصداقی تعریف نشده و دانش آموز ما در نظام جمهوری اسلامی باید معتقد، مومن، انقلابی و ولایی باشد و از لحاظ عفاف و حجاب هم باید یک شاخصه باشد.

عرفانیان گفت: موضوع حجاب و عفاف در کنار سایر ارزش های اسلامی و انقلابی باید رعایت شود که ما در سند تحول بنیادین به این نتیجه خواهیم رسید.

دبیر ستاد عفاف و حجاب اداره کل آموزش‌وپرورش استان خراسان رضوی گفت: جلسه امروز که در سازمان دانش آموزی استان خراسان رضوی برگزار شد یکی از جلسات بسیار دلنشین و ارزشی و تاثیرگذار بود و من نکاتی را از زبان دانش آموزان سازمان دانش آموزی شنیدم که شاید نشنیده بودم. نکته جالب این بود که توانمندی‌های آنها، علاقه، مطالب و درخواست هایی که مطرح کردند من و همکارانم را به دوران جوانی و نوجوانی برد و بویژه با این تفکرات زیبایی که در زمینه های ولایتی، انقلابی و در حوزه حجاب و عفاف مطرح کردند به این نتیجه رسیدیم که باید تمام تلاش و وقتمان را بگذاریم که انشالله بتوانیم جوابگوی مطالبات دانش آموزان عزیزمان باشیم.

وی در پایان گفت: همه عزیزانی که به نمایندگی از دوستان خود در سازمان دانش آموزی صحبت کردند، این تربیت و ارزش ها در وجود دانش آموزان سازمان است و تلاش می کنیم که انشالله بتوانیم کمک کنیم تا انتظارات و درخواست هایی که مطرح کردند را برآورده کنیم.

دانش آموز خبرنگار: حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار