در حاشیه تجلیل از دانش آموز دارنده مدال نقره المپیاد جهانی ریاضی عنوان شد:

دانش‌آموزان نخبه از سرمایه‌های پیشرفت کشور هستند

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی، نخبگان به‌خصوص جوانان نخبه را هدایایی کم‌نظیر و نفیس و امانت‌های الهی به ملت و مسئولان خواندند، گفت دانش‌آموزان نخبه از سرمایه‌های پیشرفت کشور هستند.

کد مطلب: ۱۳۸۷۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان نخبه از سرمایه‌های پیشرفت کشور هستند

مراسم تجلیل از محمدپارسا جعفرنژادی دارنده مدال نقره المپیاد ریاضی ۲۰۲۳ژاپن دانش آموز افتخارآفرین منطقه 4 با حضور هادی زمانی نژاد مدیر آموزش و پرورش منطقه، امیرحسین دلخواه معاون آموزش متوسطه، مسعود رضایی مسئول حراست و محمودی مدیر دبیرستان علامه حلی ۱۰ در دفتر مدیر آموزش و پرورش این منطقه انجام شد.

زمانی نژاد در حاشیه این تجلیل اظهار کرد: رهبر انقلاب اسلامی، نخبگان به‌خصوص جوانان نخبه را هدایایی کم‌نظیر و نفیس و امانت‌های الهی به ملت و مسئولان خواندند و فرمودند:وظیفه‌ی مسئولان در قبال این هدایای گران‌قدر الهی، مراقبت از آنها و تلاش برای شناسایی و پرورش نخبگان بیشتر است.

وی همچنین بیان کرد: این دانش آموزان از سرمایه های پیشرفت کشور هستند.با امید به اینکه با بهره مندی از ارزش های بومی، ملی و دینی، شاهد رشد و شکوفایی استعدادهای الهی و مادی دانش آموزان این مرز و بوم در جهت نیل به توسعه و اعتلای ایران عزیزمان در جهان کنونی باشیم.

گفتنی است در حاشیه این تجلیل مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار از مدیر دبیرستان علامه حلی ۱۰ به پاس تلاش ها و راهنمایی و هدایت این دانش آموزان افتخار آفرین نیز تقدیر کرد.

شایان ذکر است در این المپیاد تیم ایران در مجموع توانست با کسب یک طلا ، چهار نقره و یک برنز و نمره ۱۷۲ رتبه‌ی ۱۰ جهان را به خود اختصاص دهد.

تیم‌های آمریکا با ۶ طلا، چین با ۵ طلا و ۱ نقره ، کره جنوبی با ۴ طلا و ۲ نقره اول تا سوم شدند.

محمدپارسا جعفرنژادی دانش آموز دبیرستان علامه حلی ۱۰ از تیم اعزامی ایران مدال نقره این المپیاد را از آن خود کرد.

دانش‌آموزان تیم المپیاد ریاضی ایران روز جمعه ۲۳ تیر ۱۴۰۲ به ایران بازگشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار