در آیین رونمایی و نام گذاری سالن‌های ورزشی عنوان شد:

محیط‌های ورزشی در انتقال آرمان‌های شهدا به نوجوانان تاثیرگذارند

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه4 شهر تهران، با بیان اینکه شهدا بزرگترین سرمایه و افتخار میهن اسلامی به‌شمار می‌روند، محیط های ورزشی را در انتقال آرمان‌های شهدا به نسل نونهال و نوجوان مهم و اساسی دانست.

کد مطلب: ۱۳۸۵۳۷۶
لینک کوتاه کپی شد
محیط‌های ورزشی در انتقال آرمان‌های شهدا به نوجوانان تاثیرگذارند

آیین رونمایی و نام گذاری سالن های ورزشی مجموعه شهید عراقی آموزش و پرورش منطقه4 شهر تهران با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ورزشی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار با حضور علیرضا گیلانی، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، هادی زمانی نژاد، مدیرآموزش و پرورش این منطقه و سیدجواد فیاضی، معاون پرورشی و تربیت بدنی و همکاران اداری و پیشکسوتان ورزشی با نامگذاری ۱۱ سالن و مکان ورزشی این مجموعه به نام ۱۱ شهید ورزشکار برگزار شد.

زمانی نژاد ضمن بیان اهمیت محیط های ورزشی، به انتقال آرمان های شهدا به نسل نونهال و نوجوان گفت:" شهدا بزرگترین سرمایه و افتخار میهن اسلامی به شمار می‌روند، شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافع حرم و شهدای امنیت، با نثار جان خود آرامش را به جامعه اسلامی ما هدیه دادند و ارج نهادن به مقام شامخ این شهدا و تداوم راه آن‌ها از ضرورت‌های جامعه اسلامی است.

وی افزود: امروز باید در ایجاد فضای لازم جهت تحقق جهاد تبیین تلاش کنیم. در این راستا باید ارزش ها و فرهنگ های ناب انقلابی به دانش آموزان انتقال داده شود تا در آینده، انسان های کاملی تربیت کنیم که از آرمان های انقلاب دفاع کنند.

در این مراسم مجید اصغرزاده کارشناس مسئول تربیت بدنی گفت: همه باید در انتقال و تبیین آرمان‌های شهدا و ارزش‌های انقلاب به نسل آینده اهتمام ویژه داشته باشیم تا انقلاب و نظام از آسیب‌های دشمنان در امان بماند. ورزشکاران باید آرمان و اهداف والای شهدا را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند و باید از این مجموعه های ورزشی قهرمانانان معتقد و انقلابی تحویل جامعه داده شود و الحق و الانصاف تاکنون نیز چنین بوده و ورزشکاران ایران اسلامی همگی از جوانان و نوجوانان معتقد بوده اند.

در این مراسم زمین چمن طبیعی مزین به نام شهید مظفری نیا با حضور مدعوین نام گذاری شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار