در آیین افتتاح پایگاه تابستانی اوقات فراغت دانش‌آموزان عنوان شد:

تابستان بهترین فرصت برای کسب مهارت‌های فردی و اجتماعی دانش‌آموزان است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 شهر تهران همزمان با آیین افتتاح پایگاه تابستانی اوقات فراغت دانش‌آموزان مدارس این منطقه که با حضور پرشور دانش‌آموزان و مدارس به مناسبت دهه ولایت و امامت در ورزشگاه شهید عراقی برگزار شد، ایام تابستان را بهترین فرصت برای کسب مهارت فردی و اجتماعی دانش‌آموزان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۴۱۶۹
لینک کوتاه کپی شد
تابستان بهترین فرصت برای کسب مهارت‌های فردی و اجتماعی دانش‌آموزان است

آیین افتتاحیه پایگاه تابستانی دانش آموزان منطقه ۴ با حضور هادی زمانی نژاد، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴، سید جواد فیاضی، معاون پرورشی و سایر مسئولان آموزش و پرورش منطقه پایگاه تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان به مناسبت عید غدیر عید ولایت و امامت به میزبانی ورزشگاه شهید عراقی افتتاح شد.

هادی زمانی نژاد، مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 اظهار کرد: ایام تابستان و اوقات فراغت از تحصیل فرصت مناسبی برای آموختن مهارت فردی و اجتماعی دانش آموزان است.

زمانی نژاد اضافه کرد: خانواده‌ها باید با همراهی آموزش و پرورش بستری مناسب برای مهارت‌آموزی دانش‌آموزان را فراهم کنند.

زمانی نژاد خاطرنشان کرد: خانواده ها در ایام تابستان به گونه ای برنامه ریزی کنند تا با همراهی و شرکت بچه ها در فعالیت‌های تابستانی ضمن پر کردن اوقات فراغت، آنان را سمت و سوی صحیح و مهارت آموزی برای آینده سوق دهند.

وی در پایان ضمن عرض تبریک پیشاپیش به مناسبت عید سعید غدیر افزود: امسال در منطقه ،55 پایگاه فعال با حضور پرشور دانش آموز دختر و پسر که در این پایگاه ها فعالیت خواهند کرد و کانون فرهنگی تربیتی ترنم و پژوهش سرای دانش آموزی، از فعالان حوزه های مهارت آموزی به دانش آموزان در تابستان امسال بصورت ویژه در اختیار دانش آموزان علاقه مند است.

دانش آموز خبرنگار: محمد مهدی کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار