مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴:

 همسویی شهرداری با برنامه‌های آموزش و پرورش  در کیفیت‌بخشی به امر تعلیم و تربیت موثر است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ با بیان اینکه شهرداری و آموزش و پرورش می‌توانند در ابعاد فرهنگی و اجتماعی همکاری گسترده و سازنده‌ای با یکدیگر داشته باشند، همسویی شهرداری با برنامه‌های آموزش و پرورش را در کیفیت‌بخشی به تعلیم و تربیت موثر و مفید خواند.

کد مطلب: ۱۳۸۲۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
 همسویی شهرداری با برنامه‌های آموزش و پرورش  در کیفیت‌بخشی به امر تعلیم و تربیت موثر است

نشست هم‌اندیشی مدیر و مسئولان اداره آموزش و پرورش منطقه ۴ با شهردار منطقه در راستای همکاری و تعامل در مسائل درباره آموزش و پرورش در دفتر مدیر آموزش و پرورش این منطقه برگزار شد.

هادی زمانی‌نژاد مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 به تشریح انتظارات و حوزه‌های مشترک همکاری با شهرداری پرداخت و اظهار کرد: همدلی، همصدایی و همسویی شهرداری با برنامه‌های آموزش و پرورش گامی موثر در راستای ایجاد فضاهای آموزشی و پرورشی در راستای کیفیت بخشی به امر تعلیم و تربیت است. مشارکت شهرداری بسیار موثر خواهد بود. آموزش و پرورش و شهرداری اشتراکات زیادی دارند که اگر مورد توجه قرار گیرد اقدامات بزرگی انجام می‌شود.

زمانی‌نژاد با اشاره به گسترش فعالیت‌های حوزه تعلیم و تربیت گفت: آموزش و پرورش به دلیل گستردگی و کثرت مخاطبان با منابع محدود و انتظارات زیاد مواجه است. شهرداری و آموزش و پرورش می‌توانند در ابعاد فرهنگی و اجتماعی همکاری‌های گسترده و سازنده‌ای با یکدیگر داشته باشند و این دو نهاد درخصوص حقوق شهروندی، تکالیف شهروندان و محیط زیست می‌توانند گام‌های بلندی بردارند.

زمانی‌نژاد تعامل را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: مدارس به‌عنوان کانون تربیتی محله هستند که شهرداری از این ظرفیت در راستای تحقق حقوق شهروندی می‌تواند استفاده کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار