در آستانه فرارسیدن عید غدیر عنوان شد:

جشن غدیر پربارتر، غنی‌تر و با شکوه‌تر از گذشته برگزار شود

موکب غدیر مزین به نام دانش‌آموز شهید علی لندی در آموزش و پرورش منطقه ۴ برپا شد

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه4 با بیان اینکه برای حضور پرشورتر جوانان و به خصوص دانش‌آموزان در مناسبت‌های عبادی باید تدبیر و برنامه‌ریزی شود و جشن غدیر می‌بایست پربارتر، غنی‌تر و با شکوه‌تر از گذشته برگزار شود، اجرای پرشور این برنامه‌ها را در تربیت نوجوانان و جوانان مهم و اساسی دانست.

کد مطلب: ۱۳۸۳۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد
جشن  غدیر  پربارتر، غنی‌تر و با شکوه‌تر از گذشته برگزار شود

موکب غدیر ویژه برگزاری جشن عید غدیر خم مزین به نام شهید دانش آموز علی لندی در اداره آموزش و پرورش منطقه4 به همت همکاران فرهنگی برپا شد.

دبیر قرارگاه جهادی شهید مظفری نیا منطقه 4 با اشاره به در پیش بودن ایام عید غدیر خم، اظهار کرد: به مناسبت عید سعید غدیر خم برنامه مهمانی عید غدیر را در منطقه خواهیم داشت که این برنامه نیز در اداره آموزش و پرورش منطقه 4 با برپایی موکب به نام دانش آموز شهید علی لندی و با همکاری مدارس برگزار می شود.

هادی زمانی نژاد مدیر آموزش و پرورش این منطقه با حضور دراین موکب اظهار کرد:با توجه به تردد مراجعین در ایام تابستان به اداره منطقه بازدهی این‎گونه برنامه ها به عنوان یک فعالیت تربیتی بسیار زیاد است و مطمئن هستیم، این برنامه ها با هدف و مقصد عالی؛ در تربیت نوجوانان و جوانان نقش بی نظیری ایفا می‌کند.

وی اضافه کرد: برای حضور پرشورتر جوانان و به خصوص دانش آموزان در مناسبت‌های عبادی باید تدبیر و برنامه‌ریزی شود، گرچه جوانان ما معتقد و علاقه‌مند هستند، اما آن‌ها از ما انتظار تحول دارند، بنابراین باید مقتضیات زمان را در نظر بگیریم. غدیر نیز یکی از این مناسبت‌های مهم است و می بایست این جشن‌ها به خصوص غدیر پربارتر، غنی تر و با شکوه تر از گذشته برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار