معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع استان سمنان منصوب شد

سمنان (پانا) - طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، غلامرضا همتی، مشاور مدیرکل به سمت معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان سمنان منصوب شد.

کد مطلب: ۱۳۸۲۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع استان سمنان منصوب شد

متن حکم صادر شده برای وی به شرح زیر است:

جناب آقای غلامرضا همتی با عنایت به تعهد، شایستگی و تجربیات سرکار عالی، به موجب این ابلاغ از تاریخ ۱۴۰۲/۴/۶ به عنوان " معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منایع " منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال، پیروی از منويّات و رهنمودهای مقام معظم رهبری، بیانیه گام دوم، اسناد بالا دستی و با رعایت اصول عدالت‌محوری، انقلابی‌گری، مردم‌داری، پاکدستی، فسادستیزی و قانون‌‌مداری دولت مردمی در پیگیری سیاست‌های رئیس جمهور محترم و مقام عالی وزارت، همچنین اجرای سیاست ها و برنامه های اداره کل، در خدمت رسانی به جامعه فرهنگیان بزرگوار و دانش آموزان عزیز توفیق داشته و منشاء خیر و خدمت شد.

غلامرضا همتی از ایثارگران دوران دفاع مقدس و دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت دولتی گرایش مالی است و هم اکنون مشاور مدیرکل را هم بر عهده دارد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منایع، معاون اداری، مالی، رئیس اداره امور مالی آموزش و پرورش استان، نائب رئیس شورای تحقیقات آموزش و پرورش، عضو کارگروه تخصصی بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش، عضو دبیرخانه برنامه معلم پژوهنده، استاد دانشگاه، مولف کتاب مشارکت مردمی در آموزش و پرورش و... بخشی از سابقه فعالیتی ایشان در مجموعه آموزش و پرورش است.

گفتنی است پیش از این، علی محمدی به مدت ۸ ماه مسئولیت این حوزه را بر عهده داشته است که طی مراسمی از زحمات ایشان تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار