سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان:

آیین افتتاحیه مسابقات فوتبال خیابانی جام شهدای 15 خرداد برگزار شد

سمنان(پانا) - سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از برگزاری آیین افتتاحیه مسابقات فوتبال خیابانی جام شهدای 15 خرداد خبرداد.

کد مطلب: ۱۳۸۲۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
آیین افتتاحیه مسابقات فوتبال خیابانی جام شهدای 15 خرداد برگزار شد

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان خبر داد: آیین افتتاحیه مسابقات فوتبال خیابانی جام شهدای 15 خرداد به مناسبت گرامیداشت شهدا و هفته مبارزه با مواد مخدر در با حضور اعضای شورای اسلامی شهر سمنان، مسئول ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان، مدیر کل امور اتباع، معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) و نماینده ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) درمحله کهنه دژ سمنان برگزار شد.

سید کریم محمدی عنوان کرد: مسابقات فوتبال خیابانی با حضور 25 تیم در رده های سنی 12 تا 15 و 15 تا18 سال آغاز شد و این مسابقات در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تیم های شرکت کننده طی دو روز در سالن آزادی سمنان به رقابت خواهند پرداخت و برترین های این مسابقات به حضور در رقابت های استانی و سپس رقابت های کشوری دعوت خواهند شد.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با اشاره به اینکه این مسابقات در مرحله کشوری در پایان تیرماه برگزار خواهد شد، عنوان کرد: جایزه بزرگ این مسابقات کشوری از طرف قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات کم برخوردار برای نفر اول 60 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

گفتنی است؛ به برندگان تیم های اول تا سوم به ترتیب در مرحله شهرستانی 3 میلیون تومان، 2میلیون تومان و یک میلیون تومان اهدا می شود.

دانش آموز خبرنگار: طاها یزدانیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار