مدیرکل محیط زیست استان سمنان:

کارخانه فروسیلیس فرار لحظه ای دود و آلایندگی دارد

سمنان (پانا) - مدیر کل محیط زیست استان سمنان در دیدار جمعی از مطالبه گران سمنانی در خصوص کارخانه فروسیلیس با مدیرکل محیط زیست استان سمنان اعلام کرد کارخانه فروسیلیس فرار لحظه ای دود دارد و آلاینده دارد.

کد مطلب: ۱۳۸۲۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
کارخانه فروسیلیس فرار لحظه ای دود و آلایندگی دارد

بهرامعلی ظاهری بیان کرد: سلاجقه سه دستور سازمانی در مورد پرونده آلایندگی و طرح توسعه کارخانه فروسیلیس صادر کرده که طی آن مدیر ارزیابی سازمان محیط زیست کشور به همراه تیمشان شخصا از این کارخانه بازدید به عمل آوردند و به زودی نتایج آن مشخص می شود.

وی افزود: در هر مکانی به صراحت و به وضوح اعلام کرده ایم که کارخانه فروسیلیس دارای فرار لحظه ای دود دارد و آلاینده است و برای طرح توسعه خود هیچ گونه مجوزی از سازمان محیط زیست اخذ نکرده است.

مدیرکل محیط زیست استان سمنان در جمع مطالبه گران سمنانی ضمن اشاره چندین باره نسبت به آلاینده بودن کارخانه فروسیلیس تصریح کرد: تغییر مواد اولیه از سوی کارخانه فروسیلیس سمنان یک حرکت زننده است که هنوز جلوی آلایندگی این کارخانه گرفته نشده است و برای آلایندگی این کارخانه پرونده در حال پیشرفت است تا هفته آینده نتیجه و پرونده تیم ارزیابی گزارش خواهد شد و تصمیماتی را خواهیم گرفت.

دانش آموز خبرنگار: طاها یزدانیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار