مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ارومیه:

ارتقای شاخص‌های کمی و کیفی جزو اولویت‌های مدارس برای سال تحصیلی جدید است

ارومیه (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ارومیه گفت توجه ویژه به ارتقای شاخص‌های کمی و کیفی در حوزه آموزشی، تربیتی و سلامت جزو برنامه‌های اولویت دار مدارس برای سال‌تحصیلی جدید باشد.

کد مطلب: ۱۴۰۱۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد
ارتقای شاخص‌های کمی و کیفی جزو اولویت‌های مدارس برای سال تحصیلی جدید است

قاسم حشمتی در جلسه عمومی مدیران مدارس ابتدایی اظهار کرد: با توجه به نزدیک بودن ایام بازگشایی مدارس، مدیران، مسائل، مشکلات و چالش های موجود در مدارس را منعکس کنند تا در فرصت باقی مانده اقلامات لازم برای حل و رفع آنان صورت گیرد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ارومیه به موضوعات تاکید شده در سند تحول بنیادین اشاره کرد و گفت: تربیت دانش آموزان سالم، صالح، دانا و اندیشمند برای نقش‌پذیری و قبول مسئولیت اجتماعی برای آینده کشور، مهم‌ترین وظیفه وزارت آموزش و پرورش و از موارد تاکید شده در سند تحول است.

وی ادامه داد: آمادگی کامل و صد در صدی مدارس برای آغاز سال‌تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس به نحو مطلوب می بایست در دستور کار مدیران مدارس باشد.

حشمتی بیان کرد: نیروی انسانی و دولتمردان نظام جمهوری اسلامی ایران می‌بایست تلاش کنند همچون گذشته و با بصیریت و ولایتمداری بعنوان یک نیروی انقلابی در موضوع جهاد تبیین و روشنگری در جامعه فعالیت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار