در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش با فرمانده‌ نیروی انتظامی استان ایلام صورت گرفت:

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان آموزش و پرورش و نیروی انتظامی استان ایلام

ایلام (پانا) - در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با فرمانده جدید نیروی انتظامی استان، تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان این دو نهاد به امضا رسید.

کد مطلب: ۱۳۷۹۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان آموزش و پرورش و نیروی انتظامی استان ایلام

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام، علی درویشی مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام به اتفاق قدرت‌اله بلوچی رئیس اداره حراست این اداره کل با حضور در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان ضمن دیدار با فرمانده جدید این نیرو در استان و تبریک انتصاب وی‌، درباره موضوعات مشترک با سردار جمال سلمانی گفتگو کرد.

در این دیدار تفاهم نامه‌ همکاری در موضوعات مختلف بین اداره کل آموزش و پرورش استان و نیروی انتظامی استان ایلام منعقد شد.

علی درویشی مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در این دیدار ضمن تقدیر از همکاری نیروی انتظامی با مجموعه‌ آموزش و پرورش در مقاطع زمانی مختلف، برای همکاری در زمینه های مشترک کاری اعلام آمادگی کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به موضوعات مختلفی مانند: امنیت عمومی مبادی ورودی مدارس، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، ایجاد نمایشگاه برای دانش آموزان در زمینه های مختلف و آگاه سازی آنان به ویژه در مباحث آسیب‌های اجتماعی، همکاری فراجای استان را در این قبیل از موارد خواستار شد.

جمال سلمانی فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام نیز در این دیدار با تقدیر از حضور مدیر کل آموزش و پرورش در ستاد نیروی انتظامی استان، برای همفکری و همکاری در مباحث آموزشی برای دانش آموزان و ... اعلام آمادگی کرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام با اشاره به تاثیر گذاری قشر فرهنگیان و دانش آموزان در جامعه و آینده کشور اظهار کرد: مدرسه، مسیر جامعه پذیری افراد است و اهمیت آن مشخص و مبرهن است که باید با توجه ویژه به مباحث آسیب‌های اجتماعی در بین دانش آموزان و برخی مشکلات نظیر استفاده ناصحیح از فضای مجازی به این قضیه ورود جدی داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار