مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

پروژه مهر در دستور کار اداره کل آموزش وپرورش استان اردبیل قراردارد

اردبیل(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت اهداف پروژه مهر در قالب کارگروه‌های تخصصی در دستور کار آموزش و پرورش استان قرار دارد.

کد مطلب: ۱۳۸۱۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد
پروژه مهر در دستور کار اداره کل آموزش وپرورش استان اردبیل قراردارد

کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در جمع معاونین آموزش متوسطه نواحی و مناطق این استان با اشاره به اهداف پروژه مهر گفت: در جهت تسهیل امور نباید منتظر بخشنامه باشیم و باید با برنامه ریزی، اقدام، نظارت و ارزیابی مناسب امور مربوط به بازگشایی مدارس انجام شود.

وی افزود: یکی از مهمترین مطالبات اداره کل از نواحی و مناطق سازماندهی مدیران مدارس است. پیش از این هم به روسای مناطق اعلام شده است که در طول سال تحصیلی باید به شناسایی نیروهای توانمند، علمی و انقلابی اقدام شود. همچنین باید برای تغییر، جابجایی یا حفظ مدیران مستندات کافی داشته باشید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: جمع بندی تمام ارزیابی ها این است در مدارسی که مدیری توانمند حضور دارد چالش یا حاشیه ای نداشته ایم. بنابراین توانمندسازی مدیران مدارس از اهمیت بالایی برخوردار است و باید از ظرفیت دوره های آموزشی برای تقویت مدیران استفاده شود.

صفری با اشاره به ماموریت های ویژه رییس جمهور به مقام عالی وزارت اظهار کرد: در سازماندهی نیروی انسانی باید توجه ویژه ای به تقویت مدارس دولتی و عادی داشته باشیم. در همین راستا مطالعه و تسلط بر دستورالعمل های سازماندهی نیروی انسانی مورد تاکید است.

وی تصریح کرد: توسعه مدارس شبانه روزی را با هدف جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان، ادغام کلاس های چندپایه و روستا مرکزی را دنبال می کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به ارزیابی موفق برگزاری امتحانات نهایی، خاطرنشان کرد: تصحیح الکترونیکی اوراق امتحانی گام بلندی در راستای شفافیت و عدالت آموزشی است که با همت تمام همکاران برداشته ایم.

صفری همچنین از معاونین آموزش متوسطه در نواحی و مناطق این استان خواست ضمن نظارت و دقت کافی در موضوعات ثبت نام و سفارش کتب درسی، ثبت نام دانش آموزان و سازماندهی نیروی انسانی، تا پایان مردادماه تمام امور مربوط به بازگشایی مدارس را به سرانجام برسانند.

صفری در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: ماموریت جدید اداره کل به نواحی و مناطق تشکیل جلسات و ایجاد گفتمان با معلمان، اولیا و دانش آموزان است. معتقد هستیم با دریافت نظرات این سه قشر می‌توان اتفاقات مثبتی را رقم زد و در این راستا طرح ابتکاری تحت عنوان همیار اندیشه ورز به مرحله اجرا درخواهد آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار