با وجود محرومیت، اقدامات خوبی در قالب پروژه مهر انجام شده است

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت با وجود محرومیت در این استان‌، در بحث بازگشایی مدارس اقدامات و ابتکارات خوبی انجام شده است.

کد مطلب: ۱۳۱۰۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
با وجود محرومیت، اقدامات خوبی در قالب پروژه مهر انجام شده است

کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در جلسه هماهنگی با ارزیابان پروژه مهر این استان اظهار کرد: 26 ماه دوران کرونا، آسیب های زیادی را به دانش آموزان روستایی، عشایری و محروم وارد کرده است ولی خوشبختانه در سال تحصیلی پیش رو آموزش بصورت حضوری برگزار خواهد شد که این موضوع می تواند جلوی بسیاری از آسیب های اجتماعی را که جوانان و نوجوانان مارا تهدید می کند را بگیرد.

وی افزود: فضای مجازی تعطیل نیست و مدیران مدارس باید از این فضا بعنوان مکمل فعالیت های آموزشی و پرورشی استفاده کنند.

وی با اشاره به سازماندهی کلیه معلمان استان تصریح کرد: شاداب سازی مدارس بدو صورت فیزیکی و روحی در مدارس انجام می شود، در حوزه شاداب سازی فیزیکی مدارس فعالیت های خوبی در قالب پروژه مهر از قبیل رنگ آمیزی، آماده سازی فضای نمازخانه ها و ... انجام شده و در خصوص شاداب سازی روحی، مدیران و معلمان با ارتقا روابط انسانی سعی دارند فضای با نشاطی را برای دانش اموزان فراهم کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: بیش از 300 دقیقه در برنامه های مختلف صدا و سیما حضور داشته ایم تا برنامه های دولت سیزدهم و استان را تبیین کنیم.

صفری گفت: با فضاهای مناسبی که در اردبیل شناسایی کرده ایم در آینده ای نزدیک اقدام به ساخت دو آموزشگاه نمونه همانند دارالفنون تهران خواهیم کرد.

محمود مشکی،رییس ستاد طرح ملی بازگشایی مدارس نیز در این جلسه به اقدامات استان در خصوص آماده سازی مدارس اشاره کرد و گفت: با اجرای آزمایشی مانور بازگشایی در 15 شهریورماه سعی کردیم نقاط قوت و ضعف را در نواحی و مناطق احصا کنیم ودر جهت حل مشکلات از ظرفیت های موجود استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در تلاشیم در کنار موانع منابع را نیز شناسایی کنیم، خاطر نشان ساخت: قطعا حضور ارزیابان ستادی دراستان موجب خواهد شد تا با موانع و ظرفیت های موجود را به خوبی شناسایی کنیم تا مهری با نشاط داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار