آغاز چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان پسر مازندران

ساری (پانا) - مرحله نهایی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استان مازندران در بخش پسران در مدرسه شهید برزگر بادله شهرستان میاندرود در حال برگزاریست.

کد مطلب: ۱۳۸۰۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد
آغاز چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان پسر مازندران

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز استان در خصوص چهل و یکمین دوره این مسابقات گفت: این دوره از مسابقات در ۲ بخش آوایی و پژوهشی مقاطع متوسطه اول و دوم پسران و حفظ کل قرآن کریم در مقطع ابتدایی با حضور ۱۲۰ دانش آموز پسر بصورت متمرکز در حال برگزاریست.

غلامرضا سقائی ادامه داد: بخش آوایی شامل قرائت قرآن، حفظ ده جزء، بیست جزء و کل قرآن کریم، مداحی و اذان و بخش پژوهشی هم شامل نهج البلاغه، صحیفه، احکام، انشا و مفاهیم قرآن است.

وی در خصوص روند برگزاری این مسابقات گفت: این مسابقات ابتدا در دو سطح مدارس و شهرستان برگزار شد که ۱۲۰ دانش آموز برتر پسر شهرستان و مناطق به مرحله نهایی استانی راه یافتند.

وی ادامه داد: در مرحله استانی با هماهنگی بعمل آمده و بکارگیری داوران متخصص در رشته های گوناگون دانش آموزان مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و نفرات اول و دوم هر دوره در رشته های آوایی و پژوهشی به مرحله مقدماتی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان ‌سراسر کشور راه خواهند یافت.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز در پایان از تلاش کارشناسان قرآن، عترت و نماز و مدیران مراکز دارالقرآن الکریم شهرستان و مناطق بابت برگزاری مسابقات و اعزام دانش آموزان به مرحله استانی تقدیر و تشکر کرد.

لازم به ذکر است مرحله نهایی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان دختر فردا سه شنبه ۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۲ برگزار می شود‌.

خبرنگار: محمد مردانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار