در حاشیه دیدار با خانواده شهید دانش آموز محمد« نورعلی» عنوان شد:

شهدا،بهترین الگوهای تربیتی برای همه ما به ویژه دانش آموزان هستند

تهران(پانا)-معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه4 با بیان اینکه ایثارگری‌ های شهدا موجب پیروزی کشورمان در جنگ تحمیلی و حفظ نظام جمهوری اسلامی شد،بهترین الگوهای تربیتی برای همه به ویژه دانش آموزان شهدا هستند؛ نقش مدارس را در نهادینه کردن این شاخص تربیتی اساسی و مهم دانست.

کد مطلب: ۱۳۷۹۶۱۱
لینک کوتاه کپی شد
شهدا،بهترین الگوهای تربیتی برای همه ما به ویژه دانش آموزان هستند

در راستای حفظ و ترویج فرهنگ شهادت، سید جواد فیاضی معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 4 ،به همراه رضایی فرمانده بسیج دانش اموزی و فرهنگیان با خانواده شهید دانش آموز محمد نورعلی دیدار کرد.

در حاشیه این دیدار فیاضی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای میهن اسلامی بر ضرورت تکریم خانواده‌ شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و اظهار کرد: ایثارگری‌ های شهدا موجب پیروزی کشورمان در جنگ تحمیلی و حفظ نظام جمهوری اسلامی شد و تعجب جهانیان را برانگیخت، لذا مدیون خانواده‌ های شهدا هستیم، نسل ‌های آینده نیز مدیون این خانواده‌ ها هستند، از این رو احترام به خانواده شهدا از طرف همه مردم ایران است

فیاضی در ادامه تصریح کرد: بهترین الگوهای تربیتی برای همه ما به ویژه دانش آموزان شهدا هستند.همه شهدا ویژگی های منحصر بفردی را داشتند که بسیاری از آنها همچنان برای نسل جوان ما ناشناخته مانده است و باید در مدارس ما این ویژگی ها به صورت یک الگوی شاخص تربیتی نهادینه شود.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره مادر این شهید گرانقدر که در روزهای اخیر به رحمت خدا رفته اند بیان کرد:بی‌شک اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی نتیجه و ثمره خون شهدا و ایستادگی و صبر مادران آنان است، مادرانی که با تمامی عشق به فرزند، آنان را تقدیم راه خدا کرده و همچون حضرت زینب (س) بر شهادت فرزند خود صبر کرده و راه آنان را ادامه دادند.

شهید محمد نور علی متولد هشتم اردیبهشت ۱۳۴۹ بود که تا سوم متوسطه در رشته علوم اقتصادی درس خواند. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و چهارم اردیبهشت ۱۳۶۶، در شلمچه بر اثر اصابت ترکش شهید شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار