در حاشیه مراسم تقدیر از قهرمان دو میدانی آسیا:

افتخارآفرینی دانش‌آموز دختر منطقه4 حال خوبی را برای همه ایران و فرهنگیان رقم زد

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه4 با بیان اینکه دختران ایران همیشه به‌ خوبی نشان دادند که می‌توانند استعدادهای خود را دنبال کنند و به خود باوری برسند افتخارآفرینی نازنین فاطمه عیدیان، دانش‌آموز پایه دوازدهم دبیرستان شاهد معلم را موجب ایجاد حال خوب برای همه ایران و خانواده فرهنگیان منطقه 4 دانست.

کد مطلب: ۱۳۷۹۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
افتخارآفرینی دانش‌آموز دختر منطقه4 حال خوبی را برای همه ایران و فرهنگیان  رقم زد

مراسم تقدیر از نازنین فاطمه عیدیان، قهرمان دو و میدانی آسیا، با حضور هادی زمانی نژاد مدیر آموزش و پرورش منطقه 4، سید جواد فیاضی معاون پرورشی و تربیت بدنی،رامین درآسای معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت، امیرحسین دلخواه معاون آموزش متوسطه، مجید اصغر زاده کارشناس مسئول تربیت بدنی، مدیر و معاونین دبیرستان شاهد معلم و خانواده این دانش آموز برگزار شد.

زمانی نژاد در حاشیه این مراسم ضمن تبریک این افتخارآفرینی اظهار کرد: دختران ما همیشه به‌ خوبی نشان دادند که می‌توانند استعدادهای خود را دنبال کنند و به خودباوری برسند. افتخارآفرینی این دانش آموز عزیز حال خوبی را برای همه ایران و خانواده فرهنگیان منطقه چهار رقم زد و مثل همیشه پرچم پر افتخار کشور عزیزمان را بالا برد. تلاش و جدیتی که دانش آموز عزیز ما در این عرصه از زندگی خود به نمایش گذاشت ستودنی است و الگویی برای همه دانش آموزان ما بویژه دختران است.

نازنین فاطمه عیدیان دانش آموز پایه دوازدهم رشته ریاضی دبیرستان شاهد معلم منطقه 4 است که در مسابقات آسیایی دو و میدانی کره جنوبی موفق به کسب رتبه دوم و مدال نقره این دور از مسابقات شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار