دبیر تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ۴ شهر تهران:

الف تا انگیزه دانش‌آموزان را بالا می‌برد

تهران (پانا) - دبیر تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه 4 شهر تهران با تاکید بر اینکه مدیران، معاونین و معلمان مدارس باید از ایده‌ها و تجربیات مختلف یکدیگر در حوزه آموزش استفاده کنند رویداد بین‌المللی الف تا را محلی برای افزایش انگیزه دانش‌آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۳۸۶۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد
الف تا انگیزه دانش‌آموزان را بالا می‌برد

مریم تاجگردان دبیر تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه۴ در حاشیه بازدید از نمایشگاه الف تا عنوان کرد: نظر من درباره سطح تندرستی در مدارس این است که در راستای ایجاد انگیزه در انجام فعالیت های مختلف ورزشی به ویژه دانش‌آموزان که بسیار کم تحرک هستند و میل زیادی به انجام فعالیت های مختلف ورزشی ندارند باید برنامه داشت و از ایده های نو بهره برد.

وی درباره زمان برپایی این نمایشگاه اضافه کرد: خدا را شکر استقبال بسیار خوبی از نمایشگاه دستاوردهای بین المللی الف تا صورت گرفت و غرفه داران توضیحات کامل را به علاقه مندان می دهند اما اگر این نمایشگاه در طول سال تحصیلی برپا می شد شاید شاهد استقبال بیشتری از دانش آموزان و فرهنگیان بودیم.

تاجگردان مسئول غرفه تک ایده برتر در پایان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه فضایی را در جهت انتقال ایده و تجربیات معلمان و فرهنگیان به یکدیگر ایجاد می کند توصیه من به سایر همکاران این است که طی روزهای باقیمانده از این نمایشگاه بازدید و تجربیات جدیدی کسب کنند.

دانش آموز خبرنگار: محمد مهدی کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار