سه خودروی پرفروشی که در فاصله کمتر از 2 ماه ارزان شدند

تهران (پانا) - در فروردین ماه امسال سه خودروی تولید داخلی شامل رانا، تیبا و کوییک روند افزایشی عجیب و غریبی داشتند به طوری‌که کوییک با قیمت 500 میلیون تومان، تیبا با قیمت 375 میلیون تومان و رانا با قیمت 630 میلیون تومان معامله شده بود و حالا بعد از گذشت کمتر از 2 ماه این قیمت‌ها به‌شدت شکسته شده است.

کد مطلب: ۱۳۷۷۳۳۹
لینک کوتاه کپی شد
سه خودروی پرفروشی که در فاصله کمتر از 2 ماه ارزان شدند

سه خودروی کوییک، تیبا و رانا از خودروهای پرفروشی هستند که بعد از نوسانات قیمتی بازار خودرو دچار فراز و نشیب‌های قیمتی عجیبی شدند. این در شرایطی بود که اواخر سال 1401 به دلیل ثبات حدودی بازار دلار این خودروها روند کاهشی قیمت را تجربه کرده بودند.

در سال جدید و در شرایطی که بازار دلار همچنان دچار ثبات بود بازار خودرو با روند افزایشی قیمت‌ها مواجه شد. برخی دلایل این افزایش قیمت خودرو را افزایش قیمت کارخانه‌ای خودروهای تولید داخل عنوان کردند اما حالا بعد از گذشت کمتر از دو ماه این سه خودرو با روند کاهشی روبه‌رو شده است.

بررسی وضعیت قیمت خودروی کوییک

خودروی کوییک که در اوایل فروردین‌ماه روند رو به افزایشی را طی کرده بود باقیمت بیش از 500 میلیون تومان معامله می‌شد حالا این روزها روند کاهشی 70 میلیون تومانی همراه شده و باقیمت 430 میلیون تومان معامله می‌شود.

بررسی وضعیت قیمت خودروی تیبا

خودروی تیبا که در سال گذشته کمترین روند افزایشی قیمت خودرو را تجربه کرده بود در اوایل سال با افزایش ناگهانی قیمت و به مبلغ 375 میلیون تومان معامله می‌شد.حالا بعد از گذشت یک ماه و نیم این خودرو کاهش قیمت داشته و باقیمت 350 میلیون تومان معامله می‌شود.

بررسی وضعیت قیمت خودروی رانا

خودروی رانا در سال گذشته رشد قیمت قابل‌توجهی داشت و اوایل سال با جهش قیمتی بیش از 100 میلیون تومانی به مبلغ 630 میلیون تومان معامله می‌شد و حالا این روزها خودروی رانا با قیمت 505 میلیون تومان معامله می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار