در این هفته کدام خودروها ارزان شدند؟

تهران (پانا) – بررسی‌های پانا نشان می‌دهد که بیشترین کاهش قیمت مربوط به خودروی رانا و کوییک است که بیش از 3 درصد کاهش قیمت داشته و کمترین کاهش قیمت برای خودروی تارا است.

کد مطلب: ۱۳۷۵۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد
در این هفته کدام خودروها ارزان شدند؟

این روزها بازار خودرو از هیجانات عجیب‌وغریب گذشته به یک سکون قیمتی رسیده است. دلایل این تغییرات تا حدودی به موضوع حضور پادشاه عمان در ایران و احتمال احیای برجام برمی‌گردد و مهم‌تر از آن آرام گرفتن بازار دلار و سکه در هفته‌های اخیر باعث شده تا شاهد جهش‌های قیمتی در بازار خودرو نباشیم.

در این هفته تعدادی از خودروهای تولید داخل با روند کاهشی قیمت مواجه شدند.

نمودار تغییر قیمت خودروی پراید 151 نشان می‌دهد که این خودرو در ماه اردیبهشت هیچ‌گونه تغییر قیمتی نداشت و حالا با شروع ماه خرداد روند کاهشی قیمت را تجربه می‌کند.

بررسی نمودار قیمتی خودرو پژو 206 نشان می‌دهد که این خودرو بعد از گذراندن جهش‌های قیمتی فروردین‌ماه از ماه دوم امسال به‌آرامی روند رو به کاهش قیمتی را طی می‌کند.

نمودار تغییر قیمت خودروی تارا نشان می‌دهد که این خودرو باوجوداینکه فروردین‌ماه بالای 1 میلیارد تومان بود اما ناگهان در سراشیبی سقوط قرار گرفت و این روزها کمتر از 900 میلیون تومان معامله می‌شود.

خودروی دنا نیز ازجمله خودروهای پرطرفدار داخلی است که این روزها در سراشیبی قیمتی قرارگرفته به طوریکه از بالای 1 میلیارد تومان اکنون به زیر 900 میلیون تومان رسیده است.

تغییرات نمودار قیمتی خودروی کوییک نشان می‌دهد که این خودرو نیز با کاهش بیش از 3 درصد همراه بوده و از قیمت بالای 550 میلیون تومان به کمتر از 500 میلیون تومان رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار