سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش منطقه ۱۲ تهران:
اساسیترین دستاورد فرصتهای متنوع در فرآیند یاددهی_یادگیری، عدالت آموزشی با رویکرد کیفیتبخشی است
تهران (پانا) - سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش منطقه ١٢ تهران با بیان اینکه اساسیترین دستاورد ایجاد فرصتهای متنوع در فرآیند یاددهی_یادگیری، عدالت آموزشی با رویکرد کیفیتبخشی خواهد بود، خواستار مشارکت هر چه بیشتر مدارس در حوزه پژوهشهای دانشآموزی شد.
مراسم تقدیر از دانش آموزان و همکاران برگزیده در پژوهشهای دانش آموزی و طرح و برنامه های گروههای آموزش ابتدایی اعم از طرح عیدانه مهمانی در مهمانی، بزم بندگی، جابر و فرصتهای متنوع یادگیری در حوزه های بازی _ یادگیری، سواد رسانه و تولید محتوا، تکالیف مهارت محور و ... در محل پژوهشسرای فارابی با حضور طیبه وردی علایی؛ سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش منطقه ١٢ تهران، الهام شوند؛ مسئول گروههای آموزش ابتدایی و اعضای شورای معاونین منطقه ۱۲ برگزار شد.
علایی ضمن تقدیر وتشکر از مدارس دولتی و غیردولتی در مشارکت فعال در پژوهش های دانش آموزی عنوان کرد: تشویق و ترغیب دانش آموزان در امر پژوهش مبنای مستحکم و پایه و اساس یادگیری در دوره ابتدایی خواهد بود و خواستار مشارکت هر چه بیشتر مدارس در حوزه پژوهش های دانش آموزی شد و به لزوم توجه به مجلات رشد تاکید کرد.
همچنین شوند، مسئول گروههای آموزش ابتدایی ضمن برشمردن تنوع رویدادهای آموزشی دوره ابتدایی در طول سال تحصیلی، مشارکت فعال دانش آموزان در فعالیتهای مختلف اعم از طرح عیدانه مهمانی در مهمانی، بزم بندگی ویژه ماه مبارک رمضان، جشنواره های پژوهش محور مانند جشنواره جابر و فرصت های متنوع یادگیری را نویدبخش شناسایی استعدادها و توانمندی دانش آموزان در عرصه های متنوع یادگیری دانست و اذعان کرد: اساسی ترین دستاورد چنین فرصتهای متنوعی، عدالت آموزشی خصوصا در بعد کیفیت آموزشی خواهد بود.
ارسال دیدگاه