در مراسم جشن روز دختر

از دانش‌آموزان دختر منطقه ١٢ توسط مدیر آموزش و پرورش منطقه تقدیر شد

تهران (پانا) - همزمان با میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها مراسم جشن و سرور با حضور احمدرضا اصلانی؛ مدیر آموزش و پروش منطقه 12، در دبستان دخترانه امام سجاد علیه السلام برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۷۳۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد
از دانش‌آموزان دختر منطقه ١٢  توسط مدیر آموزش و پرورش منطقه تقدیر شد

با حضور احمد رضا اصلانی، مدیر آموزش وپرورش منطقه ۱۲شهرتهران و محمد پیرزادی، معاون پرورشی و فرهنگی و طیبه وردی علائی، معاون آموزش ابتدایی و معصومه شمشادی؛ کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز در مدرسه دخترانه امام سجاد علیه السلام مراسم سرور و جشن میلاد برگزار شد.

مدیر آموزش وپرورش منطقه ۱۲شهر تهران ضمن تبریک ایام دهه مبارک کرامت و میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها از بیانیه گام دوم انقلاب و اهداف والای آن‌ سخن گفت و تاکید کرد: دبستان دخترانه امام سجاد علیه السلام به خوبی در مسیر این اهداف پیش رفته است و دانش آموزانی شایسته در این مدرسه پرورش یافته اند.

این مراسم که به مناسبت ولادت بانوی بزرگوار حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر برگزار شده بود؛ دانش آموزان از دست مدیر آموزش وپرورش منطقه ۱۲شهر تهران هدیه خود را دریافت کردند.

همچنین مراسم تقدیر و تشکر از تمام دانش آموزان دبستان متقین به مناسبت روز دختر توسط معاون پرورشی و تربیت بدنی و همراهان وی انجام شد و دانش آموزان از حضور مسئولین و دریافت هدیه از آنها خرسند شدند.

شایان ذکر است در اکثر مدارس آموزش وپرورش منطقه ۱۲ شهر تهران امروز جش میلاد برگزار شد و مدیران مدارس به میمنت این روز متبرک از دانش آموزان دختر با اهداء هدایا تقدیر به عمل آوردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار