عضو شورای شهر تهران عنوان کرد؛

3 تذکر برای گره ترافیکی در منطقه 12

تهران (پانا) - عضو شورای شهر تهران با اشاره به تذکر‌های خود درباره گره ترافیکی در منطقه 12 شهرداری گفت هرداری منطقه ۱۲ مشکلات را با جدیت بیشتر دنبال کند.

کد مطلب: ۱۳۷۳۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
3 تذکر برای گره ترافیکی در منطقه 12

مهدی اقراریان در یکصد و چهل و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بنده درخصوص گره ترافیکی منطقه ۱۲ سه مرتبه تذکر دادم، گفت: آخرین پاسخی که به ما ارسال شد گزارش شهرداری منطقه ۱۲ بود و عدم همکاری پلیس راهور علت وضعیت ترافیک در این منطقه عنوان شده است.

وی افزود: این عدم همکاری منجر به اتلاف وقت شهروندان در منطقه شده است؛ لذا تقاضا دارم که شهرداری منطقه ۱۲ مشکلات را با جدیت بیشتر دنبال کند تا شاهد رفع مشکلات شهروندان این منطقه باشیم.

اقراریان با بیان اینکه با زخم کهنه ای در منطقه ۱۲ روبه رو هستیم، تصریح کرد: بعضاً امکان تردد در کوچه ها و محلات وجود ندارد؛ می دانیم که همکاران در شهرداری منطقه ۱۲ زحمت می کشند اما مشکلات قلب تهران باید با جدیت بیشتری دنبال شود.

وی خاطرنشان کرد: عمده مساله در این منطقه تخلیه بار است و رانندگان در دو یا سه لاین می‌ایستند و حتی پلیس حضور ندارد که با پارک وانت بارها برخورد کند. در مجموع حضور پلیس در این منطقه بسیار کمرنگ است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار