مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد خبر داد:

راه‌یابی 65 نفر از دانش‌آموزان مدارس ملارد به مرحله استانی جشنواره خوارزمی

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد از مشارکت ۴۵۷۵ نفر از دانش‌آموزان این منطقه در جشنواره خوارزمی و راه‌یابی ۶۵ نفر از آنان به مرحله استانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۶۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد
راه‌یابی 65 نفر از دانش‌آموزان مدارس ملارد به مرحله استانی جشنواره خوارزمی

سعید تیموری‌راد از راهیابی 65 نفر از دانش‌آموزان شهرستان ملارد به مرحله استانی جشنواره نوجوان خوارزمی خبر داد و گفت: 4 هزار و 575 نفر از دانش‌آموزان متوسطه اول این شهرستان در مرحله منطقه‌ای نهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی شرکت کردند که پس از داوری، نفرات نخست به مرحله استانی راه یافتند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، با اشاره به این موضوع که بر اساس شیوه‌نامه جشنواره، داوری‌ها در دو سطح، مدارس عادی و مدارس خاص که شامل مدارس هیات امنایی، استعدادهای درخشان و غیردولتی می‌شوند، صورت گرفته است، تصریح کرد: 31 نفر داور، 13 نفر ناظر منطقه‌ای، 4 نفر اجرایی و یک نفر ناظر استانی اجرای این جشنواره را در شهرستان ملارد بر عهده داشتند.

تیموری‌راد افزود: مرحله منطقه‌ای نهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی طی فروردین تا اردیبهشت 1402 در 13 محور و در 10 دبیرخانه در این شهرستان برگزار شد.

شایان ذکر است سال گذشته 8 دانش‌آموز ملاردی در هشتمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی در مرحله استانی موفق به کسب رتبه‌های اول تا سومی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار