جانشین فرمانده سپاه شهرستان ملارد:

تببین اندیشه‌های امام راحل از رسالت‌های مهم فعالان رسانه است

ملارد (پانا) - جانشین فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج ولیعصر(عج) ملارد، تبیین اندیشه‌ها و آرمان‌های امام راحل را از جمله رسالت‌های مهم فعالان رسانه و فضای مجازی دانست.

کد مطلب: ۱۳۷۶۶۴۸
لینک کوتاه کپی شد
تببین اندیشه‌های امام راحل از رسالت‌های مهم فعالان رسانه است

عباس زورمند جانشین فرمانده سپاه ملارد در نشست خبری سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) عنوان کرد: امروزه با توجه به هجمه‌های فرهنگی که از سوی دشمنان انقلاب اسلامی برای مردم به ویژه جوانان و نوجوانان تدارک دیده شده، ضروری است فعالان رسانه ها و فضای مجازی سیره امام راحل و آرمان های انقلاب را به نحوه صحیح به مردم انتقال دهند تا ابهامات برای مردم ، جوانان و نوجوانان در این خصوص رفع شود.

وی ادامه داد: تمامی شهدا سربازان مکتب ولایت فقیه زمان خود بودند و همین موضوع سبب شد که انقلاب اسلامی ما در تمامی زمان ها به ویژه دوران دفاع مقدس با رهنمود های حضرت امام خمینی (ره) پیروز شده و هم اکنون نیز جبهه های مقاومت از تفکر و اندیشه های امام راحل بهره می‌برند و عامل به آنها هستند.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان ملارد با اشاره به برنامه های تدارک دیده شده در سی و چهارمین سالگرد بیان کرد: از شهرستان ملارد و در بخش صفادشت حدود ۳۰۰۰ نفر به همایش بزرگ ارتحال امام خمینی (ره) اعزام خواهند شد که همکاران با همراهی دیگر ارگان ها در پشتبانی اعزام این افراد فعالیت خواهند داشت.

وی همچنین افزود: کمیته های فرهنگی نیز جهت برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در سطح شهرستان برگزار شد که از جمله برنامه های آن برگزاری همایش های متعدد با حضور مسئولان و مردم ، تبیین اندیشه و آرمان های امام راحل برای جوانان و نوجوانان است.

خبرنگار: زهرا عین آبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار