معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان ملارد خبر داد:

برگزاری اختتامیه طرح سواد دیجیتال در مدارس ملارد

ملارد (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان ملارد از برگزاری اختتامیه طرح سواد دیجیتال برای دومین سال متوالی در مدارس ملارد با هدف آموزش دانش‌‌‌آموزان مقطع ابتدایی در زمینه تولید محتوا در قالب بازی و پویانمایی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۶۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اختتامیه طرح سواد دیجیتال در مدارس ملارد

رقیه عبدالمالکی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ملارد در تشریح این خبر گفت: طرح سواد دیجیتال برای دومین سال متوالی در شهرستان ملارد شد، این طرح جزو طرح‌های وزارتی است و بنابر اهداف مشخص شده برای دانش‌آموزان ابتدایی اجرا شد.

وی ادامه داد: طبق سهمیه استانی، ۳۰ مدرسه و تعداد ۲۵۰۰ دانش‌آموز منطقه ملارد، در راستای اجرای این طرح مشغول فعالیت بودند، در این طرح ابتدا معلمان مدارس مجری بعد از آموزش‌های لازم، برنامه اسکرچ را به دانش‌آموزان، آموزش می‌دادند و دانش‌آموزان بعد از آشنایی و نصب نرم‌افزار اسکرچ و آشنایی با کدنویسی اقدام به تولید محتوا در قالب بازی و ساخت پویانمایی‌های درسی کردند.

این مقام مسئول تأکید کرد: اجرای این طرح علاوه بر آشنایی دانش‌آموزان با خطرات و آسیب‌های احتمالی، باعث می‌شود تا دانش‌‌‌آموزان از فرصت‌های سالم موجود در این فضا بهره ببرند.

عبدالمالکی افزود: اختتامیه این طرح در سالن شهدای اقتدار روستای بیدگنه با همراهی مدیریت مدرسه غدیر پسران و مشارکت دانش‌آموزان این مدرسه برگزار شد، در این اختتامیه آثار دانش‌آموزان به نمایش گذاشته شد و از دانش‌آموزان فعال این طرح با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار