مدیر آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

اجرای طرح سنجش ویژه ۸۵۰۰ نوآموز ملارد و صفادشت

ملارد (پانا) - مدیرآموزش و پرورش ملارد، در بازدید از اجرای سنجش نوآموزان شهر ملارد و صفادشت، از اجرای این طرح برای ۸۵۰۰ نوآموز در ۸ پایگاه سنجش خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۵۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح سنجش ویژه ۸۵۰۰ نوآموز ملارد و صفادشت

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش ملارد در تشریح این خبر گفت: از آغاز بهمن‌ماه سال گذشته، فرایند سنجش نوآموزان در ۸ مرکز سنجش بدو ورود نوآموزان در ملارد شامل مدارس کوشا، طاها، آوای دانش، دینا، امیر محمد۲، نیکان و در صفادشت شامل مدارس یاسر و نگاران آغاز شده و تاکنون حدود ۸۵۰۰ نفر فرایند سنجش را گذرانده‌اند.

این مقام مسئول تأکید کرد: اقداماتی که پیش از ورود نوآموزان به دبستان باید صورت بگیرد، سنجش سلامت جسمی و روانی آنان است که از طریق پایگاه‌های مربوطه در مناطق مختلف کشور صورت می‌پذیرد. ابعاد مورد بررسی در سنجش ۱۴۰۲، آمادگی تحصیلی، بینایی‌سنجی، شنوایی‌سنجی، سلامت پوست، مو، بررسی وضعیت حرکتی و اسکلتی و ساختار قامتی، واکسیناسیون، دهان و دندان، قد و وزن و شاخص توده بدنی است.

وی ضمن اشاره به اهمیت اجرای دقیق این طرح ادامه داد: به دلیل ازدحام والدین و نوآموزان در پایگاه‌های سنجش سلامت در دوره‌های گذشته به ویژه در روزهای آخر، فرایند و سازوکارهایی برای نوبت‌دهی والدین و فرزندان اندیشیده شده که سامانه سنجش بدو ورود یکی از این موارد است.

تیموری‌راد خاطرنشان کرد: در راستای اجرای بهینه این طرح، همکاران آموزش و پرورش ملارد به طور مکرر از پایگاه‌های سنجش ، بازدید به عمل می‌آورند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار